A ANONYMOUS_USERNAME sep 15, 2006 #19 Ik heb me aangemeld bij Hyves, ga het dus ook even proberen! Ok, het lukt niet! Wie kan mij uitleg geven? Ik heb 3 foto's bij Hyves in mijn album staan, hoe krijg ik ze naar het forum? Groetjes, Marieke
Ik heb me aangemeld bij Hyves, ga het dus ook even proberen! Ok, het lukt niet! Wie kan mij uitleg geven? Ik heb 3 foto's bij Hyves in mijn album staan, hoe krijg ik ze naar het forum? Groetjes, Marieke
A ANONYMOUS_USERNAME sep 15, 2006 #20 http://lyanne1882006.hyves.nl/fotos/29596489 Is het gelukt??????
A ANONYMOUS_USERNAME sep 15, 2006 #21 OK, alleen de snelkoppeling! Heb dus nog steeds hulp nodig! HELP!!!!! Gr. Marieke
A ANONYMOUS_USERNAME sep 15, 2006 #23 Hoi Marieke, je moet op de foto gaan staan en dan rechtermuisknop.. Kopieeren,.. en dan ga je naar dit schermpje en dan doe je plakken (of ctrl V). Succes! Esmé
Hoi Marieke, je moet op de foto gaan staan en dan rechtermuisknop.. Kopieeren,.. en dan ga je naar dit schermpje en dan doe je plakken (of ctrl V). Succes! Esmé
A ANONYMOUS_USERNAME sep 15, 2006 #24 Ik ga even kijken of het lukt met dat hyves...... Groetjes Marina.