Lieve Kreeftje

hoi thee en koffie leuten,

Wat een gezellige boel is het hier!!1 Ik ben niet zo'n kffie typ, ga er een beetje van stuiteren zeg maar. Thee vind ik wel heerlijk!
heb nu last van mijn keel dus dan is thee met honing echt zalig!

helas moet straks weer werken!

tot schrijfs

liefs kreeftje

Ja het word steeds gezelliger hier.

Maar kreeftje ik weet niet of het iets betekend maar als ik mijn laatste keren ongie bekijk was ik ook zo`n dag of 14 voor mijn ongie verkouden en hangerig en dan zou je dus vruchtbaar moeten zijn. Nou je snapt de eerst volgende dagen dat ik mij niet zo lekker voelt gaan we toch klussen. Want we laten geen kans meer  voorbij gaan  natuurlijk

En  vandaag voel ik me prima dus:
 thee voor kreeftje thee voor marije
senseotje  voor mezelf en wat wil doortje??????

Fijne dag meiden en groetjes van Mariksa

hallo allemaal

Ik lust wel een senseo sydney of vienna, maar ook lust ik graag een kopje thee. Maakt niet zo veel uit. Nou ik zal volgende keer apelflappen bakken goed !!

Ha Ha!!!!

Groetjes Doortje

Dan doe ik voor jou maar een senseotje sydney
En die flappen heerlijk!!!!!!!!!

Hoe gaat het met je????

Groetjes Mariksa

mmmm Doortje, als je toch gaat bakken zou je voor mij dan iets anders willen maken?
Ben niet zo van de appelflappen eigenlijk....
Anders gaan we gezellig samen zandkoekjes of een cake bakken.

Alhoewel, zat je niet in Limburg?? Dat is toch net iets te ver.

Groetjes,
Marije

hoi hoi

Met mij gaat het goed, We klussen volop, heerlijk, is toch wel speciaal als er ineens ook een wondertje kan onstaan!!

En hou is het met jullie??

Tjonge wat gezellig, heb besloten dat ik dan maar die kant op kom, en dan neem ik een limburgse vlaai mee.
Enne wat het drinken betreft, 2 keer thee he?
Enne 2 keer senseo , nou hier komen ze      

nou ik hoop dat jullie de vlaai lekker vinden.

Trouwens hebben jullie de koffer al gepakt, ik wel

enne we kunnen ookal effe de route uitstippelen, dan kreeftje lekker met haar hummie op stap.

Nou ik hoop dat jullie de plaatjes kunnen zien, weet niet of dat kan??
Groetjes Doortje

Nou Doortje je plaatjes zijn heel duidelijk.
Die vlaai ziet er heerlijk uit. Maarja ik vind alles lekker   dus dat is niet zo moeilijk.

Hoe doe je dat?? Ben nog niet zo handig op de pc maar wil wel graag alles leren

Groetjes Mariska

hoi dames

ik ben ook niet handig, moet ook nog alles leren. Je moest es weten hoe vaak ik het geprobeert heb zonder resultaat. Maar ik weet nu hoe het moet. Je kunt alle plaatjes die op het internet staan kopieëren en plakken. Uit een eigen bestand lukt ook. Is me twee keer gelukt, maar lukt me geen derde keer, weet niet meer hoe Ha HA!!!
Krijg je als je op alle knopjes drukt. Ik ga na google, daar kun je afbeeldingen zoeken.

zoals dit mooie bosje bloemen, en nog veel meer dingen
hoe vind je die, geinig he, dat je dat dus aan elkaar kunt laten zien.

Kijken jullie trouwens ook al naar baby spullen, ik wel. Wat voor soort(merk) kinder wagen ik leuk vind, en wat er allemaal te koop is enz. Kwam er gisteren achter dat mijn hummie dat ook doet, errug leuk. Had ik niet verwacht.

Groetjes Doortje
Ps de lijst word erg lang, anders maar ergens op nieuw beginnen

Terug
Bovenaan