Lieve/Leuke schoonouders?!

Hoi allemaal,

Tot nu toe lees ik eigenlijk alleen maar (zeer) negatieve berichtjes over schoonouders/schoonmoeders. Zijn er ook nog mensen die echt geboft hebben met hun nieuwe familie? Ik namelijk zeker!

Groetjes, Ingrid

hoi,

Mijn schoonmoeder heeft negatieve kanten zeker wat betreft Arjun, maar ze is wel een leuk mens hoor!
Ik erger me vaak aan haar, maar ik kan ook met haar lachen en ze helpt me overal mee.
Ze heeft me in huis genomen terwijl ze me eigenlijk niet goed kende.

Ze is een fanatiek Lingokijker. Als ze lingo kijkt dan zit ze scheldend voor de tv omdat ze kandidaten niet goed genoeg hun best doen, mijn schoonmoeder kan het zittend voor de tv veel beter! Maar het is heel grappig om haar zo te zien!

Mijn schoonvader is een leuke man, ik vind hem ook een leuke opa.

Met mijn eigen ouders heb ik veel problemen. Lang verhaal. (ik wil het wel vertellen, maar een andere keer.)Mijn vader heb ik sinds mei vorig jaar niet meer gezien.
Met mijn moeder gaat het steeds beter. Een paar weken terug was ik haar alleen gaan bezoeken (ik had haar toen een jaar niet gezien) Volgende week ga ik weer naar mijn moeder. Ze gaat Mijn man en Arjun dan voor het eerst ontmoeten!

O ja, mijn schoonmoeder, was 40 jaar lang een stugge roker, ze rookte 1 a2 pakjes per dag. Sinds 15 januari dit jaar is ze gestopt vanwege haar gezondheid. Ik heb hier heel veel bewondering voor.

Hoi Ingrid,

Mijn schoonouders staan altijd voor ons klaar, dag en nacht!
Het zijn ontzettende lieve mensen, en helemaal weg van Evi.
Natuurlijk zijn er altijd dingen die hun anders doen of zouden doen, maar wat ze willen is het beste voor ons en Evi.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik erg bof met zulke schoonouders!!

groetjes Sonja

Ik heb hele lieve schoonouders waar ik dag en nacht terecht kan.
Ze staan altijd voor ons klaar en als we maar iets nodig hebben dan mogen we het van hun gebruiken.
Ze zijn ook dol op ons zoontje en ze zijn er heel lief voor. Rustige mensen.
Ik vind het echt vervelend voor de mensen die geen fijne schoonouders hebben want er je hebt er wel me te maken en je hebt ze niet voor het uitkiezen.
Ik heb een betere band met mijn schoonouder dan met mijn eigen ouder en ik vertrouw ze veel meer. En hun mij ook, ik heb zelfs de code van hun pinpas nou dat zegt al genoeg. hahahaha

Liefs noomie

Jazeker! de schoonouders van mijn vriend zijn geweldig!!

Ze hebben ook hun foutjes, maar daar kun je ze op aan spreken, ze luisteren naar wat wij willen, zijn gezellig, altijd vroliek  en heel lief voor ons en de kleine.

En dat zeg ik niet alleen omdat het dus mijn eigen ouders zijn. Mijn vriend wil zelfs graag verhuizen zodat we meer in de buurt van mijn ouders wonen (nu: 200 km afstand van mijn ouders en 400 km afstand van zijn ouders). Hij woont liever niet te dicht in de buurt van zijn eigen ouders (waar we op zich een redelijke verstandhouding mee hebben, maar lang zo leuk niet als met mijn ouders)

hoi,

nou ik heb gelukkig ook geboft met mijn schoonouders we kunnen altijd bij   ze terecht hoe dan ook wat er ook is en hoe laat maakt ook niet uit we zeggen ook alles eerlijk tegen elkaar als er iets dwars zit en ik denk dat je het dan ook het langst vol houd met zijn allen

groetjes lonkie

Terug
Bovenaan