Lieve lieve meiden !!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve lieve meiden,

Ik wil even zeggen dat ik blij ben en ontroert dat jullie allemaal zo met mij meeleven !!!!!
Echt ontzettend lief !!!!!!!!!!!!!

Ik ben dus vandaag voor 2e IUI geweest.
We kwamen er vanmorgen aan en moesten even wachten in de behandelkamer totdat de gyn er was. Nou, ik moet zeggen dan stijgt de spanning toch wel wat. De assistente had gevraagd of er een stagair mee mocht kijken. Dat vond ik geen probleem en mijn man ook niet. Ik zei nog wel dat ik dat niet erg vond maar het niet fijn zou vinden als zij de behandeling zou doen. Maar dat was de bedoeling ook niet.

Toen ze binnen kwamen gaf de gyn ons eerst even een hand. Vind ik toch vaak wel fijn. Waarom weet ik niet maar geeft mij toch vaak wel een goed gevoel. Hij vertelde eerst nog even wat hij ging doen. Hij weet dat ik al eerder een IUI heb gehad maar hij wilde mij ook op mijn gemak stellen, vertelde hij later, omdat de vorige keer het mij zo ´n pijn deed. Maar het viel nu eigenlijk wel mee. Tuurlijk voel je wel waar hij mee bezig is maar het deed mij lang zo ´n pijn niet !!!!! Gelukkig !!!!! Toen hij klaar was, mocht ik van hem even blijven liggen, net zoals de vorige keer. Maar hij bleef ook nog even !!!!!! Dat deed de vorige gyn niet !!!! Hij vertelde ook even hoe het plan van aanpak is voor de komende tijd.

Als ik over 3 weken nog niet ongi ben dan mag ik een zwangerschaptest doen. Als die positief is, dan weer 3 weken later moeten we komen voor een echo.
Als ik nu toch weer ongi word, wil hij het wel weer proberen op mijn eigen cyclus.
Het kan zo zijn dat we in de toekomst het ook met hormonen kunnen proberen maar daar zijn ze niet echt voorstanders van bij ons in het ziekenhuis. Omdat de kans dan groter is op een meerlingenzwangerschap. Zwaarder voor mij maar ook voor de kindjes. Dus eigenlijk een heel goed gevoel bij deze gyn !!!!!

Daarna ben ik gewoon naar het werk gegaan. Nou ja, gewoon ?? Ik heb de hele dag rondgelopen met een misselijk gevoel. De ene keer erger als de ander keer. En ik heb last van een opgeblazen gevoel. Als ik ga zitten of weer wil opstaan dan krijg ik een vervelende kramp door mijn buik. Zeer vervelend !!!! Maar ja, je moet er wat voor over hebben zo langzamerhand !!!!! Het enige balen vind ik nu nog dat we weer zo vreselijk lang moeten wachten !!!! Ik heb 21 maart mijn NOD maar volgens de gyn mag ik pas testen op 28 maart !!!!!! Dat worden 3 hele lange weken................

Dikke knuffel van Biaggi

P.S. Ik hou jullie op de hoogte en ik duim ook zeker voor jullie !!!!

Heej Biaggi,

Wat fijn dat het deze keer minder pijn deed dan de vorige keer. Komt dat ook omdat je wist wat ging komen denk je? Of pakte deze gyn het wat beter aan?  Hoe is het nu met misselijkheid en de buikpijn? Ik hoop dat het een beetje gezakt is. Stoer, hoor, dat je bent gaan werken!

Ik hoop zo voor je dat het raak is! Drie weken wachten is  idd wel errug lang, vooral als je  iets zo graag wilt  als dit! Vreselijk.....als ik jou was zou ik maar een beetje afleiding gaan zoeken om de dagen door te komen...

Nou, heeeeeel veel succes! Enne..ik blijf duimen, hoor!

Groetjes, Tessje.  

Lieve Biaggi

Fijn dat het niet zo vervelend was deze keer. En nu maar duimen dat het raak is!! Ik duim in ieder geval super hard voor je mee!!!!

Knuffel Benthe

hihihi grappig,moet wel lachen.
Mijn gyn zei ook dat ik na 3 en een halve week kon gaan testen!
Dus ik heel braaf ja knikken maar dacht "JAAA DAHHAG!!"
Heb mooi op mijn nod getest en was mooi positief!!
En mijn temp was ook nog hoog.
Ik zit nu bij een nieuwe gyn dus ben benieuwd hoelang ik bij deze moet wachten...hihihi
Dusseh....als je het echt niet meer houdt en je bent overtijd....TESTEN!!!

SUCCES,

groetjes Jacq

Hoi Biaggi,
Wat fijn dat het nu zo is meegevallen met de pijn. Een goede begeleiding van de gynaecoloog is wel belangrijk. Dan voel je je toch wat meer op je gemak. Ik ben vanmorgen weer voor een echo geweest omdat gisteren de eiblaasjes nog te klein waren. Vanmorgen was 1 blaasje goed gegroeid (bijna 19 mm), dus ik mocht vanavond de pregnyl injectie geven en dat betekent dus dat donderdagmorgen de 2e inseminatie gaat gebeuren. Ik ben heel erg benieuwd hoe het dit keer gaat, want bij de eerste inseminatie heb ik niets gevoeld. Ik hoop dat het nu ook weer zo zal gaan, maar we zien het wel. Ik hoop voor je dat het deze keer positief gaat uitvallen (dat hoop ik natuurlijk ook voor mezelf) en ik zal zeker voor je duimen.
Liefs van Jeanette

Lieve meiden,

Tessje,
Ik denk dat het ook wel scheelt dat je weet wat er gaat gebeuren.
En deze gyn pakte het zeker beter aan. Misselijkheid valt nu wel weer
wat mee, alleen zitten blijft pijn doen. Als ik moet verzitten of opstaan in ieder
geval. Stoer he ??? Dat ik ben gaan werken. Betere afleiding kon ik niet hebben of wel ???

Benthe,
Dank je wel dat je zo voor mij duimt !!!! Ik ook zeker voor jullie !!!!

Jaqueline23,
Ik ga in ieder geval zo lang mogelijk het proberen vol te houden.
Ik ben inmiddels wel wat realistischer geworden denk ik want ik heb wel zo iets van: Ik kan natuurlijk ook dan allang ongi zijn !!!!! Stoer he dat ik dat denk ?????

Net1970,
Hopelijk gaat het bij jullie deze maand ook lukken, ik ga in ieder geval ook voor jullie duimen !!!!! Jij baalde er toch van dat de IUI donderdag pas plaats zou vinden i.p.v. woensdag ???? Ik had vorige week al vrijgevraagd voor a.s. vrijdag omdat ik er heilig van overtuigt was dat ik dan pas mijn IUI zou hebben. Kun je nagaan, hoe je lichaam je voor de gek houdt !!!!!! Daarom heb ik deze maand toch ook weer dat sterke en rustige gevoel van : We zullen het wel weer zien en bij alles wat ik voel laat ik mij niet gek maken !!!! Ik ben nu echt stoer aan het doen !!!!!!! hahahahaha

Dikke knuffel van Biaggi

Lieve Biaggi,
Ik duim heel zeker ook voor jouw. Ik hen ook mijn nod op 21 maart, dus we zitten in de zelfde wachttijd, alleen kan ik wat eerder de test doen. Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt en dat je de tijd doorkomt.

Veel liefs Charlie

He lieve Biaggi,

Ik weet niet of je me nog kent, maar ik ben hier in de zomer van 2004 geweest. Ik ben toen weggegaan bij mijn vriend en dus niet meer op het forum geweest. Was benieuwd hoe het met jullie ging en zie   jou verhaal staan.

Ik leef enorm met je mee, ik had niet gehoopt om jou nog te zien op dit forum!!! Zo te lezen heb je een hoop meegemaakt de laatste tijd en ik hoop van harte dat het snel mag lukken bij je. Je hebt mij vaak geholpen en gezellig gekletst, ik gun je het van harte dat je snel in verwachting bent.

Meid heel veel sterkte!!

Liefs Vanessa

Terug
Bovenaan