Lieve lieve meiden !!!!

he biaggi,
Fijn voor je dat het niet zo'n pijn deed deze keer, ik hoop dat het is gelukt en dat je over een paar weken hier eindelijk kan zeggen; joepie ik ben zwanger, ik hoop dat ik dat dan ook kan zeggen maar ik moet nog ff tijdje wachten tot mijn nod.
sterkte, zal voor je duimen en aan je denken.
veel liefs sas

Cool, 28 maart is mijn NOD, wat spannend allemaal, maar wel fijn dat het best wel meeviel bij de gyn.
ik draag sinds gisteren weer een maansteen.

Hoe gaat het met je hubbie, is ie weer een beetje bijgetrokken??

Jeanette1

Hoi Biaggi, ik ben een tijd lang niet op de site geweest, ik ben blij voor je dat het deze keer zo mee gevallen is en ik wens je nu toch echt een positieve test toe !!!

Wij hebben deze maand onze eerste IUI, morgen moet ik beginnen met Clomid en de Pregnyl spuit licht al in de koelkast, bij het afhalen van het recept bleek dat er gelijk 3 vervolgrecepten bij zaten, dus dat een eerste poging gelijk lukt blijkt niet zo vanzelfsprekend.
Volgende week donderdag heb ik de eerste echo, normaal duurt mijn cyclus 35 dagen maar door de Clomid zou het nu korter moeten zijn.

Ik zal je berichtjes volgen en houd je taai!!!!
Oudje

He Biaggi

Wat fijn dat je dit keer minder pijn had. En het klink wel heel goed en prettig dat je gyn heel rustig de tijd voor je nam. Daardoor kon je waarschiijnlijk wel iets beter ontspannen.

Wat prettig om het op die manier mee te maken. Nou ja prettig, dat is het natuurlijk nooit. Maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.

En nu drie weken wachten, dat is wel heel lang. Oh wat vreselijk spannend voor je.  

Jeetje dat je gewoon weer naar je werk kon gaan. Ik heb het nu soms al dat ik op mijn werk zit en denk, hihi, jullie weten niet dat wij proberen een kindje te maken. IK zou niet weten hoe ik moet doen als ik het straks weet. Of in jouw situatie.

Heel spannend voor je, ik hoop dat je door deze site wat rust kan vinden
Liefs Carina

Hai Biaggi,

Ik weet niet of je mij nog kent, maar ik ben rond dezelfde tijd gestopt met de pil als jij. Het heeft bij mij een jaar geduurd en al die tijd was ik op dit forum. Ik moest gewoon even kijken hoe het met je ging en zoals hierboven iemand al schreef had ik niet gehoopt je hier nog te vinden. Ik vind het echt balen voor je dat het zolang duurt allemaal zeg! Ik hoop dat het deze keer goed zit! Ik zal voor je duimen! Heel veel sterkte met deze lange weken wachten!

Veel liefs Marieke.

Terug
Bovenaan