lieve mama's

hee suus
oh heb ik er toen toch goed aan gedaan om dat te plaatsen destijds,
waarom ben je nog niet op de aug hyves?

ben erg benieuwd na luca&alle dames daar

liefs

Patricia, ik wacht nog steeds op toestemming!! Ik heb toestemming gevraagd en vervolgens een vraag beantwoord en daarna heb ik niets meer gehoord. Heb wel een mail naar daniela gestuurd. verder nog geen reactie. Maar ik heb ook geen tijd om de hele tijd op de computer te kijken.

Luca heeft insulte waarbij hij heel hard begint te schudden en na een tijdje flauwvalt in je armen... Hij blijft dan ook wel een tijdje buitenwesten. ( de eerste keer dacht ik dat hij dood was) Het lijkt erg op epelepsie en daar hebben ze hem ook voor onderzocht. Hij heeft allemaal onderzoeken gehad, waarvan er een paar niet zulke leuke. Hij heeft al een paar keer ter observatie gelegen. Ze willen nu alleen nog een mri gaan doen, maar daarbij moet hij onder narcose. En daar twijfelen wij aan. En ook de artsen weten niet zo goed, wat de narcose doet mbt de insulten..
Dus daar wachten wij nog even mee. Verder doet hij het super goed. Het is een lief ventje en qua ontwikkeling gaat het ook goed.
Noah is erg blij met zijn broertje en de interactie tussen die twee is zo geweldig!! Het zijn echt maatjes... Voor Naoh was het ook niet echt makkelijk, want ik blijf altijd bij luca in het zh. En daar had hij het erg moeilijk mee..
Voor nu is de laatste insullt 1 1/2 week geleden. Dus we hebben hoop!

Weet je, het doet me denken aan een script van een soap, of een film waar jij in hebt gezeten de afgelopen tijd....Dat men dat echt allemaal mee kan maken, wat een ellende en wat een nare mensen bestaan er....
Wens je echt alle best voor de kleine Luca, hij is volgens mij een heel sterk mannetje....
Want dit verwacht je niet als je zwanger bent....
Sterkte, groetjes van Roos en een kusje van Luka.

Ben blij te horen dat je zoontje niet overleden is, heb het bericht met tranen gelezen. Echt kippevel.
Vind het naar voor jullie dat je dit mee hebt moeten maken. je hebt al veel zorgen om je kleine en dan gaat iemand vertellen dat je zoontje overleden is.
Sterkte verder, hoop dat alles weer goed komt.
groetjes annelies

Je bent zo welkom, maar er zijn door dit alles zoveel twijfels.........geef ons a.u.b. duidelijkheid, dat zou voor iedereen een hoop rust geven.
En ik hoop voor jou ook, dan kun je weer meelezen en kletsen en kunnen we deze nare periode achter ons laten.

Hoi Suno,

Meis wat een gedoe hé? Hopelijk ben je niet alle vertrouwen in mensen kwijt.
Hoe gaat het met Noah? Want door alles zal hij het ook wel moeilijk hebben. Een broertje erbij en dan ineens mama met broer in ziekenhuis.
Hopelijk komt er snel meer rust bij jullie.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan