Lieve meiden...Bedankt!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik wilde jullie allemaal gewoon bedanken voor alle steun en lieve woorden, die ik elke keer weer mag ontvangen als ik een stukje heb geschreven!!

Jullie zijn stuk voor stuk allemaal kanjers! Op vrolijke momenten maar ook op moeilijke en verdrietige momenten staan jullie klaar voor mij en ik hoop dat ook dat ik datzelfde voor jullie heb en kan betekenen.

Of je nou zwanger wilt worden van je 1ste, 2de of 3de kindje. Of je nou in ronde 1, 2, 3 of 14, 28 of 30 zit, we zitten allemaal elke maand weer in spanning te wachten en dan helpt het echt enorm als je hier op het forum je verhaal kwijt kan!

BEDANKT!!!!

p.s: Heb nog steeds positieve ovu-testen maar we klussen gewoon door om de dag en hopelijk is het dan nu, in ronde 14 wel raak maar we zullen zien....Het wachtbankje duurt voor mij nog 2 weken.

Liefs en een dikke knuffel Lynn.

Spannend zeg!!

Ennuh... jij natuurlijk ook heel erg bedankt voor JOUW lieve woordjes als reactie op mijn stukjes!

Liefs Daisy

Wat een lief mailtje!! Ik hoop zo voor je dat het ronde 14 raak mag zijn. Zal vanmiddag nog even wat posten over mijn ziekenhuisbezoek.

Liefs,
Roos

Lieve lieve Lynn,

Ik bewonder jou enorm! Toch al jou tegenslagen vindt je altijd de moed en oprechtheid om blij voor iedereen te zijn als ze positieve testjes in hun hebben. Door jou en de anderen in deze forum heb ik leren beter met mijn gevoelens om te gaan en blij te zijn voor anderen die snel zwanger raken.
Wel vindt ik het belangrijk dat iedereen beseft hoe veel geluk ze hebben als ze snel zwanger raken. Toch wordt er weinig over gepraat, maar zwanger raken gaat niet zo soepel voor iedereen. In deze forum alleen zijn er heel veel van onze dat al een jaar / jaren bezig zijn. Deze vrouwen wil ik even op proosten! Door jullie heb ik zelf leren dat ik niet alleen bent in de wereld en dat doet me goed. Ook door jullie kracht en doorzettingsvermogen heb ik elke maand de kracht weer om door te gaan met proberen. Dus ik zeg PROOST op jullie!!!
En diegene die net begonnen zijn met zwanger raken hoop ik voor jullie deze lange weg gespaard wordt en dat bij jullie het wel snel gaat en vooraal wens ik ALLE meiden een gezonde zwangerschappen toe!!!!!!

DUIMEN all-around!!!**************************

Lieve Lynn.....
Wie goed doet, wie goed ontmoet!
Je verdient het zo om deze maand zwanger te raken (en inderdaag Brittany01 meerdere verdienen het zeker!)

Ik ga voor je duimen.. En zolang de posi ovutesten er zijn.. flink klussen!

xxx

@ Brittany, ik voel me erg aangesproken door je berichtje (ben ruim 2 jaar bezig), maar wel op een goede manier! Jij bent zelf ook al een tijdje bezig, dus ook voor jou respect voor je geduld. Dat wordt immers aardig op de proef gesteld, voor jou zeker!

Wat hierboven idd al staat, zwanger worden is niet vanzelfsprekend, het is echt geluk hebben. Ik hoop ook dat alle zwangeren (tegen die tijd) extra van hun zwangerschap zullen gaan genieten en alle kwaaltjes er voor lief bijnemen!
Ik wil zo 3 maanden kotsmisselijk zijn als ik maar een positieve test in handen heb na die tijd!

Respect voor iedereen!

@ Daisy,

Inderdaad! Kom maar op met 3 maanden misselijk, pijn in me rug, oververmoeid! Ik neem het allemaal! Als ik maar zwanger bent van een gezonde kind.

Laten we hopen dat het heel snel gaat gebeuren!!!!

Terug
Bovenaan