Lieve meiden...Bedankt!

Dit bedoel ik dus!!! :) Wat een toppers zijn wij toch! haha!!

@Brittany: Ook PROOST op jou (en alle anderen) Ik vind je verhaal heel aangrijpend, zeker omdat jij ook al zo lang bezig bent (weer veel langer dan ik) en ik gun het jou en alle anderen zo!! Het is zeker niet vanzelfsprekend om zwanger te mogen worden en ik denk dat er een aantal dames zijn die zich dat maar al te goed beseffen..... We gaan gewoon met deze club door naar de mama-club en dan kunnen we daar lekker verder kletsen over hoe ontzettend beroerd we ons voelen! Hahahaha!! zou er ook alles voor over hebben!!

We wachten weer af! Liefs Lynn.

Ik hoop dat dit berichtje EINDELIJK doorkomt, maar wil heel graag even zeggen dat ik veel respect heb voor de manier waarop jullie hier met elkaar omgaan! Prachtig en ik hoop dat mijn berichtjes in de toekomst wel weer geplaatst gaan worden (je wilt niet weten hoevaak ik al heb willen reageren en het berichtje niet geplaatst wordt). Jullie zijn toppers!!

@neomi: Lieverd, je hebt toch morgen je NOD???? Nog geen rode duivels in zicht? Duim!! ********

@Wendy: Wat raar dat je berichtjes niet door komen?! Spannend weer hé?! Als ik me niet vergis hebben wij op dezelfde dag onze NOD....Hoe gaat het met je?

Het lijkt wel of ik de hele dag alleen maar op dit forum zit....Hahaha!! Doe ook nog weleens wat anders hoor ;-)

Ja idd Lyn, heb je niets beters te doen? :p
Haha, ik ben hier ook vaak te vinden, zeker nu ik een weekje vakantie heb!

Lekker kletsen, zeuren, zeiken, opbeuren en nog veel meer! Heerlijk dit forum! (Al is het soms wat te veel van het goede voor mij, hihi...)

Meiden respect voor jullie geduld.
Heb persoonliojk geen recht van spreken want ik ben een van die gelukkige die heel makkelijk zwanger kan worden (ben nu 34 weken) . zo makkelijk dat mn man zich vorige week heeft laten sterilliseren.
Helaas heb ik een vriendinnetje waarbij het ook niet lukt. (nu bezig met IUI). Andere kenissen zijn nu bezig met adoptie procedure. Ik voel me daar ook erg verdrietig onder. Waarom wij wel (4 kinderen dalijk) en zij niet! Is gewoon vet oneerlijk,
weet daar soms ook moeilijk mee om te gaan.
Ik wil jullie dan ook allemaal heel veel succes wensen en ik hoop echt dat het mag lukken bij iedereen. Gelukkig komen er af en toe ook postieve verhalen van dames die naar jaren proberen dan toch echt zwanger zijn.
Het is jullie zo gegunt!!
groetjes Hanneke

@Daisy: heb indd niets beters te doen! Hahahaha!! Nee hoor, woensdag en donderdag zijn m'n vrije dagen dus wat meer tijd om op het forum te koekeloeren... :) en ja....te schrijven, zeuren, opbeuren etc.....

@5908285: Wat lief van je om een reactie te plaatsen! Wat een geluk dat jij snel zwanger raakt en ik wens je dan ook veel geluk! Succes met de bevalling en straks met jullie gezin! Lekker genieten hoor!! Onze tijd komt echt nog wel, daar ben ik van overtuigd!

Liefs Lynn

Lieve Lynn,

jij ook bedankt, voor je lieve woorden.

liefs flowergirl

Terug
Bovenaan