lieve meiden, even een vraag

Meiden hartstikke bedankt voor jullie reacties dit had in echt even nodig. Mannen zijn echt andere wezens en het is fijn te weten dat iedere vrouw hier af en toe mee worstelt.

Scipia, ja mannen denken inderdaad rationeel over hoe het zit met geld en hun vrijheid maar fijn te weten dat ze als de kleine er eenmaal is ze dan wel bijdraaien.
Muizebeest! Wat leuk dat je reageert. Jij bent alweer bijna 7 wkn zwanger superleuk voor je!
Ja mijn vriend is ook bang dat zijn leven stopt als er een kleine is terwijl hij wel kids wil(hoe bedoel je tegenstrijdig pff) , ik heb hem gisteren duidelijk gezegd dat dat echt niet zo hoeft te zijn en dat hij gewoon nog zijn dingen mag doen. Bedankt voor de tip om rond je 15e week alles te bestellen enzo, hihi nu maar hopen dat het gewoon raak is! Een vriendin van mij gaat nu ook een dag minder werken nu de tweede net geboren is, lijkt mij perfect.
Heitje , Wow al bezig voor de 3e wat heerlijk! Ok dus mannen moeten wennen….toen ik laatst aan het idee probeerde te wennen dat mijn vriend alleen op vakantie wilde was hij beledigd, haha. Maar bedankt voor de tip en heel blij te horen dat ze ook hun prioriteiten kunnen/willen bijschaven, een hele opluchting. Wat grappig we hebben dus samen vandaag of morgen ons NOD. Ik zal ontzettend gaan duimen voor ons!
Groetjes Irene!

Beetje laat maar ik wou ook nog even reageren.
Ik denk idd ook dat mannen een beetje bindingsangst hebben.
Als we zwanger zijn gebeurd dat natuurlijk ook in ons lichaam,ik loop ook 15 keer per dag naar  het toilet als mijn NOD eraan zit te komen,mijn vriend zou die dag niet eens weten als ik er  niet de hele dag over praat haha.Ik  vroeg me laatst ook af  of  hij er wel mee bezig was...tja veel minder dan ik maar hij vond dat logisch.
Mannen komen toch van mars en wij van venus,begin ik aardig te geloven haha.
Ik denk dat mannen ook tijd nodig hebben om eraan te wennen.
Wij gaan ervoor en zetten meteen de knop om,liever vandaag als morgen zwanger.
Volgens mij werkt dat bij de mannen niet zo.
Volgens mij is het echt niet  dat ze niet willen ofzo maar hun beleving is anders...uitzonderingen  zijn er natuurlijk hè!
Succes!!!! Liefs Mikkie

he meid...

heel herkenbaar.... volgens mij werkt het bij elke vent zo... !!! weet je de meeste mannen zijn met veel dingen altijd erg nuchter!!! ach het komt vanzelf.... en tot die tijd lekker van alle dingen genieten!!! terwijl vrouwen zoiets hebben ok pil laten staan,we gaan er nu voor?? dan zo snel mogelijk kunnen niet wachten tot het zover is!!! zo ging het ook bij ons hoor... mijn vent moest eerst ff tijdje aan het idee wennen..terwijl ik er al lang klaar voor was...! en ik vroeg laatst aan een vriend van mij die eerst dat een eng idee vond waarom dat zo was en hij zei: tja als je 1maal een kind hebt dan gaat je vrijhei weg... geen gekke dingen meer doen... enz.. zoveel verantoordelijkheid!!! heb hem natuurlijk 4kant uitgelachen (hihihi gemeen he?) ma vrouwen denken ook op dat gebied heel anders...

mijn advies: laat het een tijdje rusten.. geef hem ff de tijd... of praat er in ieder geval ff niet over,en laat merken dat je in meerdere dingen geinteresseerd bent!!! je zult zien dat ie binnen no time er net zo over denkt!!!

maak je geen zorgen meid!!! het blijven kerels (hihihi)

he succes he!!

dikke kus cenn

Terug
Bovenaan