Lieve meiden, ik ben weer terug...

Hoi,

Vanochtend bij de verloskundige geweest en het is weer niet goed. Waarschijnlijk is meteen na de bevruchting de onwikkeling weer gestopt. De verloskundige kon amper een vruchtzakje vinden. Volgende week mogen we terug komen maar de kans dat het toch nog goed is is nihil eigenlijk. Zou vandaag 7 weken en 1 dag zwanger zijn.
Verlies nog geen bloed o.i.d. hopen dat dit nu maar gauw gaat gebeuren.
Zo kom ik dus bij alle forums langs... nu dus weer terug bij jullie.
Ookal ga ik proberen er niet teveel weer mee bezig te zijn, dat zwanger worden en wanneer ik over tijd ben dan ga ik erg laat testen en weer met 7 weken voor echo en dan misschien eindelijk blij mogen zijn!!

Doei
een verdrietige Ineke

Ow lieve Ineke wat vind ik dit verschrikkelijk voor je. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen dus wens je heel erg veel sterkte de komende tijd. Wees lief voor jezelf.

Ik denk aan je.

Een hele dikke knuffel en liefs,
Daantje

Jeetje Ineke,

wat schrik ik hier van. Ik had zo'n goed gevoel over je en nu weer die teleurstelling. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen....Had het je zo vreselijk gegund. Sterkte meis...

hoi ineke, ik vind het heel erg voor je,
ik hoop dat je samen dit verdriet kunt verwerken
al ken je me niet,
ik wens je heel veel steun en sterkte
groetjes   ger29

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Het doet me goed al die mensen om ons heen die zo met ons meeleven. Zo zijn mijn zussen en schoonzus gisteravond nog geweest met een lading chocola! Zo lief.
Ik 'hoop', dat ik nu snel ongesteld ga worden en we weer verder kunnen.
Verder gaat het wel redelijk, voelt nog steeds wat onwerkelijk en af en toe komt het opeens weer heel helder binnen en voel ik me weer heerl verdrietig, dat zal nog wel een tijdje duren...

Liefs Ineke

Hoi Ineke,

Tjonge, ik lees net wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt. Daar zijn
toch geen ~*/^^#:-(((((***#/~ woorden voor?! Wat vind ik dit rot voor
jullie!! Ik weet hoe graag je zwanger wilde worden (ongeveer net zo erg
als ik??!!) en dan is het zover en dan krijg je wéér zo'n klap...

Ik kan je alleen maar weer enorm veel sterkte wensen. En een heeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven:

HEEEEEEELE DIIIIIIIIKKEE KNUUUUUUUUUUFFEEEL!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs, Sisi.

Lieve Ineke,

Wat rot voor je zeg!! Tjeemineeeee. Verschrikkelijk voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Ik las bij een reactie van jou bij iemand anders dat je voor een chromosomenonderzoek gaat. Deze heb ik twee maanden geleden ook gedaan na onze twee mk. Onze gynaecoloog zei dat er bijna nooit iets uitkomt. Hopelijk is dat bij jullie ook het geval.

Heel veel sterkte!!!
Dikke knuffels Natasja

Terug
Bovenaan