Lieve meiden, ik ben weer terug...

Tja, dat is het enige wat we kunnen doen, het uitsluiten. Bij 2 a 3% van de stellen wordt iets gevonden. Wanneer ze wel iets vinden is het meteen duidelijk. Ze hebben namelijk nog geen behandeling voor chromosoomafwijkingen.... Zeer waarschijnlijk is het bij ons ook niet het geval omdat het in de familie ook niet voorkomt, al veel gezonde kindertjes geboren..
Op zich gaat het wel aardig. Wanneer we de echo niet hadden gehad had ik me nu 7 weken en 6 dagen zwanger gevoeld. Heb namelijk nog helemaal geen bloedvelies of rare afscheiding, nog steeds een hoge temp en de testen natuurlijk nog positief (ovulatietesten, geven wanneer je zwanger bent een hele hoge LH aan, de 1e 10 weken).
Borsten nog gevoelig, net als al die tijd dus. Niet misselijk ofzo. Maar goed, iedereen zei dat je daar blij om moet zijn. Toch hoop ik dat ik kotsmisselijk wordt de volgende zwangerschap!! Dat zal voor mij een goed teken zijn. Want zwanger worden en blijven zal ik zeker nog!!

Groetjes Ineke

Hallo Ineke!

Wat onwijs vervelend voor je! Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Heb net een berichtje boven jou geplaatst. Heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik weer een tweede miskraam zal krijgen. Ook bij mij is er in de aanleg weer iets fout gegaan (leeg vruchtzakje). Ben nu 9 weken en 6 dagen en zal volgende week een curretage moeten ondergaan.Ben nu nog steeds misselijk enzo dus het zit goed vast.

Het is heel moeilijk om te accepteren dat de natuur weer een foutje heeft gemaakt. Bij de eerste keer heeft die gedachte mij nog wel geholpen maar nu kan ik alleen mar heel erg huilen.

Ik wens je heel veel sterkte toe met de verwerking van dit vervelende nieuws; fijn dat je zoveel steun uit je omgeving krijgt want dat helpt echt!

sterkte,
Beppie

Terug
Bovenaan