Lieve Meiden

El, Ank, Chili, Chris, Petra uit h, Tatjana, Tijger & San, hartstikke bedankt voor jullie reactie op mijn berichtje van vanmorgen. Ik waardeer dit enorm dat jullie zo met mij meeleeft.

Dus vanochtend negatief getest. Mijn vriend is de hele ochtend uit zijn doen geweest, nadat ik hem deze uitslag had verteld, zei hij vanmiddag toen ik thuis kwam. Ik moest overwerken vandaar dat mijn vriend eerder thuis was. Toen ik tegen hem zei dat ik in ieder geval nog steeds niet ongi was, antwoordde hij : " Dat weet ik ook wel, maar had het zo gehoopt dat de test positief zou zijn ". Wat is hij lief hé ?!?!

Op dit moment nog steeds niets. Degene die mij wel wat gevolgd hebben weten dat ik de eerste ronde 1 dag eerder ongi werd en de tweede ronde 1 à 2 dagen over (wel ongi, niet ongi en uiteindelijk toch weer wel). Dus dit was de eerste keer dat ik een zwangerschapstest heb gebruikt. En nu inmiddels twee volle dagen overtijd ben. Ik heb de volgende "klachten" : Pamela Andersons borsten met ontzettend gevoelige tepels, dikke volle buik, zweet (sorry voor de details) me de ...... uit de pantalon en mijn stoelgang (maak je borst maar nat) zit geen vaart achter. Maar ik heb net een 1/2 liter water gedronken en moest even later direct naar de w.c. Aan de race, om het toch nog een beetje netjes te houden hier.

Ik snap er niets van. Ik ga zondagochtend weer testen. Mijn schoonzus met haar dochtertje komen morgenavond logeren. Die kleine spruit is toch zeker rond 7.15 weer op de been. Een beetje raar als ik dan met zwangerschapstesten in de rondte sta te zwaaien. Ik denk maar zo, als het dan positief mag zijn, dan is het zondagmorgen ook nog wel zo. Oei, wat klink ik stoer maar zal het er toch moeilijk mee hebben hoor !!!!!!!!!!

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte. Ik ga er nu maar eens een eind aan breien want de site is niet alleen voor mij bedoeld om te komen klagen. Eerst even wat eten, heb alweer honger hihihi.........

Groetjes een in stilte afwachtende & vooral hongerige Biaggi.

Nog even een nabrander :

Heeft iemand van jullie ervaringen met de Romed testen van babybrabbel ??? Qua betrouwbaarheid en gevoeligheid ??? (heb ik dit niet al eens gevraagd ??? weet het niet meer). Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Lieve Biaggi,

moeilijk hoor nog zo lang wachten. Maar wel goed. De 'kwaaltjes' die je hebt, lijken wel op zwangerschapskwaaltjes, maar ongi kwaaltjes lijken er soms verrekt veel op.

Ik hoorde dat de Romed testen slecht zijn. Ze geven pas na een week overtijd aan dat je zwanger bent. Ik heb ze ook gekocht, heb ik nu wel spijt van. Ik denk dat cb toch wel een van de beste is. Kost wat meer, maar wel meer duidelijkheid.

Succes,

liefs Tatjana
 
Hoi Biaggi,

Vreselijk he, dat wachten... Wat betreft die Romed testen; die zijn juist super gevoelig. Reageren al op minder hcg dan andere testen, dus eerder positief.

Succes!
 
Bedankt voor je reactie. Ik ga denk ik morgenochtend nog een keer testen met de Romed. Zwak hé, zei net nog dat ik tot zondag zou wachten. Als 'ie nega is, ga ik een CB halen en die gebruik ik dan zondag. Ik ben ook zo'n twijfelaartje........... En neem even mijn opmerking over Pamela Andersons borsten met gevoelige tepels terug. Mijn Pamela Anderson borsten doen nu helemaal pijn. Vanmiddag zat mijn beha niet lekker, een beetje strak.

Ik ga jullie in ieder geval mega op de hoogte houden van mijn veranderlijke buien !!!!!!!!!!

Groetjes Biaggi.
 
Marielle, je was mij te snel af, de reactie hierboven is voor Tatjana.

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen. NEE HòòR, GRAPJE !!!!!!!!!!!! Ik ben zelf zo'n twijfelaartje !!!!!! Ik ga morgenvroeg nog een keer testen met Romed en anders zondag met CB. Punt uit !!!!

Marielle, heel erg bedankt voor je goede advies. Heb je ze zelf ook gebruikt ???? Hoop op een antwoord.

Groetjes Biaggi.
 
Hallo Biaggi,

Ik duim voor je dat de test niet gevoelig genoeg was..
Twee weken geleden heb ik de dipstick test van romed gebruikt. Deze was negatief, en dat klopte dus ook wel, want 4 dagen later werd ik ongi . Dat was mijn allereerste test, dus ik kan niet echt vergelijken, maar volgens babybrabbel kun je al 4 dagen voor je nod testen, dus ik denk dat ze wel goed zijn.
Groetjes Zoey
 
Bedankt Zoey voor je reactie. Ik heb alleen op dit moment zo'n last van m'n borsten, het is niet leuk meer te noemen !!!! Dus hoop wel dat ik morgenvroeg met romed positief mag testen. Zo'n pijn heb ik nog niet eerder gehad. Ik loop weer te klagen, sorry sorry sorry. Ik ga nog even verder lezen en dan "lekker" slapen.

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan