Lieve Meiden

Hoi Biaggi, om gek van te worden he? snap wel dat je snel weer gaat testen hoor! ik heb ook weer net 3 Romed testen binnen,maar wacht mijn nod af,tot na de 13e.hopelijk heb je goed nieuws!
 
Ik heb vanmorgen mijn tweede Romed-test gedaan en negatief. Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen ga ik vandaag een CB halen en daarmee ga ik zondag testen. Je hoort de uitslag daar wel van.

Groetties Biaggi.
 
A.s dinsdag mijn NOD. Heb nu gespannen borsten en pijnlijke tepels. Gisteren een test van Romed gedaan. Zo n dipstick. Hoe kun je zien dat je zwanger bent? er kwam geen gekleurd streepje op alleen 2 streepjes, zeg maar deukjes in dat teststukje. Zegt dit iets? Heb nu rozige/bruinige afscheiding. kan dit een innesteling zijn. Ook heb ik pijn links onderin mn buik. Oja, heb ongeveer 2 uur geleden geklust, kan die rozige afscheiding daar ook van komen? Sorry voor al die vragen, maar k ben zo onzeker...
 
Lieve Eef,

Ik heb niet de dipsticktesten van Romed. Ik heb de testen waar een pipetje in zit. Daarmee moet je drie druppels urine op het testvakje druppelen. Er staat een T en een C op. Bij mij kreeg ik alleen een streep te zien bij de C. En dat betekent dat de test negatief is. Rozige/bruinige afscheiding heb ik mijn vorige ronde gehad maar dat werd bij ongi. Maar het zegt niets. Aangezien jouw NOD a.s. dinsdag is kan het ook zo zijn dat het innestelingsbloed is. Wat ik wel eens heb gelezen hier, is dat innestelen 5 dagen voor je NOD is. Maar bindt mij hier niet op vast, ik weet het niet zeker. Pijn links in je buik ?? Ook ik heb dat weleens gehad. Nu eigenlijk ook elke keer. Maar kan niet goed plaatsen wat dat is. Misschien weet iemand anders het. Zet je vraag op het forum zou ik zeggen. Misschien heeft het ook wel met innestelen te maken. Veel succes ermee. En ik hoop dat ik iets van je onzekerheid heb kunnen wegnemen.

Groetjes Biaggi.
 
Ik heb zelf ook testen gebruik van Romed en vind ze wel heel snel en duidelijk. Ik heb nog nooit een positieve test gehad dus ik kan je helaas daar niet mee helpen. Hoop dat het positief is, klinkt in iedergeval wel goed.

Ik wens je heel veel succes en ik ga voor je duimen.

XX Bibi
 
Terug
Bovenaan