Lieve meiden...

Lieve Tammy,

Ik snap helemaal dat je afstand gaat nemen van dit zeer verslavende forum. Ook ik heb dit gedaan en ik reageer alleen nog om sommige dingen. Helemaal afstand nemen is mij nog niet gelukt omdat dit toch wel erg gezellig is. Wat ik er wel aan over heb gehouden om echt even een stapje terug te doen is de band met mijn vriend. Als ergens mee zit of ik ben weer s ongeduldig dan kan heerlijk met mijn mannetje kleppen. En sinds deze maand ( ondanks het gebruik van ovu testen) alleen maar geklust omdat we dat wilden. En dat voelt eigenlijk heel goed en ik probeer de natuur maar gewoon ze werk te laten gaan. Lieve Tammy ik hoop dat het voor jou door afstand te nemen ook beter gaat en als je toch nog vragen hebt kun je ze altijd hier nog vragen. Dat doe ik ook hoor.

Heel veel liefs en tot gauw.
Linda

hey meid
wat knap van je dat je dit doe
maar ook wel moeilijk we gaan je zeker niet vergeten
en je heb dit nodig voor je zelf maar ook voor je lichaam
ik hoop dat je snel zwanger ben
en als dat zo is laat ons het gerust weten
neem je tijd en de rust heel veel kusjes
daantje

ik wil je heel veel succes toewensen en ik hoop dat je door wat afstand te nemen
snel toch zwanger zult zijn

liefs ikjes

he meid

Alles is al verwoord hierboven. Ik snap precies wat je bedoelt, nu het ook wat langer bij ons duurt kan ik jouw reactie goed begrijpen. Ik heb eignelijk zo iets wat is het toch moeilijk om zwanger te worden! Vaak als je op iets zit te wachten dan komt het niet en i afstand nemen een goede beslissing. Balans is hierbij het sleutelwoord.

Hoe dan ook ik zal je missen en hoop natuurlijk dat het wondertje zich snel bij jullie voltrekt.

Hele dikke kus
talke

Hey lieve Tammy!!

Tja Tammy,zoals de andere meiden al schreven,ik vind het ook knap dat je dit besluit hebt genomen.
Ik hoop voor je dat je meer rust vind en dat je inderdaad weer kan genieten van een filmpje en niet te vergeten je mannetje!!
Ik weet van mezelf dat ik dit eigenlijk ook zou moeten doen maar ik ben nog niet op het punt gekomen dat het mij ook lukt...
Ik ben ook niet meer zo heel veel hier,reageer ook niet meer op alles,maar vind het erg moeilijk..
Ik zal je zeker gaan missen en hoop inderdaad dat je ons wel af en toe op de hoogte houdt!!
En ik wil eigenlijk ook nog gezellig met je chatten!!!!I
Je bent eigenlijk een vriendinnetje van me geworden....zou jammer zijn als we niet gewoon ook over wat onzin kunnen chatten...
Maar Tam...ik begrijp je wel hoor!!!

Tammy....een heeeeele dikkkke knuffffelll.....enne 1 ding is zeker....je wordt ooit een heeeeele lieve mamsie!!!!

Liefs,Swinnie

Dag lieve lieve mensjes!

Ik zit hier diep ontroerd achter mijn peeceetje en de tranen springen me letterlijk in de ogen... Wat zijn jullie allemaal lief voor mij... en zo begripvol... ik heb echt het idee dat een groep vriendinnetjes achterlaat... En Swinnie... wat een ontzettend  lieve opmerking!! Thanx...

Ik heb echt heel veel aan jullie gehad en ik hoop dat we elkaar in de toekomst zeker zullen spreken, maar dan liever niet op dit forum maar op de Pufbus-chat.

Ik ga jullie écht enorm missen!!! Zucht... wat neemt een mens soms toch rare beslissingen...    

Ik ga es even op de Klusbus site kijken of er iemand op de chat zit... heb het gevoel dat ik het op die manier vanavond kan afsluiten...

Misschien tot zo??

Heel veel liefs van mij.

Hey lieve Tammy,

Ik vind je beslissing erg knap.. En ik vind dat je helemaal gelijk
heb! Ik begrijp het ook echt wel.. Elke vrouw maakt zich met dit
soort dingen  helemaal gek, alleen zijn er weinig die deze stap
durven te nemen die jij neemt! En geloof me,  die kaartjes dat
doet het  um echt...       Dat is het juiste moment om een keus
te gaan maken.. En wijfie, juist omdat het allemaal niet lukt zal je
strax zien, dat het ineens wel lukt!! Want dan vrij je wanneer je zin
heb en is het niet zo geforceerd.. Ik sta helemaal achter je keus..
Ik hoop dat we elkaar weer gaan spreken. Geniet van alle rust en van
alle dingen die jullie samen al wel hebben!!!! Want ik weet het zeker;
het komt helemaal goed!!!! Heel veel succes, en plezier!!!

Veel liefs Ikk

Terug
Bovenaan