Lieve meiden

Jullie zijn het hele weekend niet uit mijn gedachten geweest. Wat fijn dat je ons zo op de hoogte houdt. Ik kan me zo voorstellen dat je je nauwelijks realiseert dat het over jullie gaat en jullie zoon. Maar uit al je berichtjes spreekt zoveel liefde.
Heel veel sterkte morgen en in de komende tijd waarin jullie zoveel te verwerken krijgen.

We denken aan jullie.
Geeske.

Tuurlijk is het voor jou (jullie) niet te bevatten, net of je in een droom zit!
Waarschijnlijk voel je je kindje ook al bewegen, en dat maakt het zo ontzettend dubbel.

Van buiten zie je niks maar van binnen zit een  lief manneke wat van alles mankeerd!

Ook ik denk aan jullie.
Heel veel kracht gewenst voor jullie en jullie zoontje!!!

Liefs, Elise.

Vandaag zijn jullie (hopelijk) alweer een stapje verder. Weten jullie hopelijk een beetje meer van wat er "mis" is aan/met jullie mannetje.
Er komt nu zoveel op jullie af.... Uit jouw verhaal maak ik op dat jullie gelukkig goede begeleiding krijgen. Heel belangrijk!

Meid, heel veel sterkte! Laat je goed voorlichten over alle mogelijke scenario's. En stort hier gerust je hart uit! Daar zijn we voor.
Groetjes, Cathy

lieve hanneke,

ik vind het echt heel erg voor jullie en lees ook met tranen in mijn ogen je verhaal.
je gaat er automatisch van uit dat het wel goed is.. en dat   dit soort dingen altijd bij een ander gebeuren.
dan komt het als een schok als het dan jezelf overkomt.
ik wens jullie heel veel kracht en sterkte bij alles de komende tijd, wat er ook gaat gebeuren.. en volg je moederhart.. dat is altijd het beste.

dikke knuffel van sandra en annique

Terug
Bovenaan