lieve momentjes

Hoi meiden,

Moeder zijn vind ik echt zo mooi ondanks dat er soms niet leuke, zware of moeilijke dingen zijn.
Er zijn echt veel hele mooie momentjes met Daniel.
Vond het wel leuk om deze momentjes met elkaar te delen en ook heel nieuwsgierig ;- )
Laat ik hier beginnen....

- Daniel komt vaak naar me toe met zn allerliefste stemmetje, hihi.... mamaa? kus?
Dan krijg ik heel lief een kusje, hij doet dan schoudertes wat omhoog en gaat dan heel lief lachend heen weer bewegen.

- Daniel komt smorgens vaak een half uurtje bij ons in bed kroelen als hij wakker is geworden.
Hij wil dan heel graag op mn buik liggen en moet ik over zn rugje wrijven, als je dan stopt, pakt hij je hand en vraagt weer met zn allerliefste stemmetje mama en beweegt dan met je hand over zn rug dat je door moet gaan.

- Daniel zelf aan en uit kan kleden en alles voor elkaar krijgt behalve de knoopjes of drukkers of zo.
Ben ik zo trots op, hihi

- Daniel loopt vaak in de schoenen van manlief door de kamer, ook zo grappig en leuk om te zien.

Hihi, trotse moeder, en Daniel is zo een lekker en lief jongetje.

Liefs Marina

Hey hey,

Leuk he die lieve momentjes

Nynke is ook echt een knuffelkont.
Ze komt wel een aantal keren naar ons toe en dan zegt ze "mama knuffie"en dan wilt ze knuffelen en daarna "papa knuffie"

Wij zeggen vaak moppie tegen haar en nu komt ze vaak naar ons toe rennen en zegt ze ook "hey moppie"tegen ons of "hey lieverd"haha

Zo schattig en 's morgens als we dr uit bed halen zegt ze "heb je lekker geslapen?"

Ze kan al heel goed tellen tot 20 en ze kan ook van 1 tot 10 tellen in het engels dat vind ik echt heel erg knap!! ook kan ze sinds kort de kleuren herkenen blauw oranje wit zwart en geel ze weet precies hoe die kleuren eruit zien.

Hier ook een erg trotse moeder.

Liefs Stefanie

ook ik ben een apetrotse moeder die nog steeds (ja echt waar) op de roze wolk zit!

elke fase heeft zulke leuke/lieve momenten.

nu nathalia vollop kletst zijn er ook hele leuke dingen.

zo komt ze naar me toe en zegt:
mama u lief!
ze komt heel vaak lekker met me kroelen en kusjes geven. en ook mn buikje wordt niet overgeslagen. mama baby kus!

als papa uit zn werk komt zegt ze:
was t leuk? papa centjes dienen.

savonds na t eten roept ze al:
thalia in bad met papa of mama (ze mag zelf kiezen)

ze heeft nu ook iets leuks uitgevonden:
wat doet papa nou???
of wat doet nathalia nou??
vervolgens legt ze haar hand op haar hoofd en zegt ze: hoooooh zo van: ik wordt er zo moe van whahahahaha

dieren geluiden nadoen vind ze oo kzo leuk.
wat doet de leeuw? wat doet het paard? wat doet de vis? wat doet de olifant? enz enz
ze weet ze allemaal :D

ook nathalia kan tellen. op haar vingertjes.
1 t/m 5.
en als ik verder tel zegt ze me na. maar 1,2,3,4,5 ken ze helemaal zelf.
kleurtjes ken ze ook al.
de primaire kleuren dan.
en a,b,c,d,e kan ze zeggen hahaha.

als ze gaat slapen gaat haar nachtlampje in het stopcontact.
en als we die vergeten zegt ze:
mama poes!! hoooohhh!!!
op het nachtlampje staat een poes :p

nou, ik zal maar eens stoppen whahaha

liefs, do

Hoi,

Ook hier een altijd trotse moeder.

Zoals ze nu door de sneeuw banjert, meedoet aan sneeuwballengevecht en als ze valt in de sneeuw zelf weer opstaat (wat erg lang duurt met als die kleren aan haha)
Heerlijk gezicht.....

Ook hier vaak kusjes en kroelen met mama, samen lekker doesje (douchen) en alles komen brengen of opruimen.

Ben zo blij haar mama te zijn.....

Liefs Irene

Hallo,

Wat heerlijk om die verhalen te lezen.
Ook hier een trotse moeder.
Onze meid kan een echte knuffelkont zijn en gaat dan lekker tegen je aan hangen. Ze zegt dan ook noevele (knoevele= limburgs voor knuffelen)
Kusje geven doet ze alleen als ze dan zelf wil. Maar dan krijg je ook een hele dikke natte zoen.
Ze helpt heel graag met opruimen en de tafel dekken.
En ze kan zo'n heerlijk gezicht trekken als ze ergens van geniet. Dan kan ik haar wel opvreten.
Het allerleukste vind ik nog dat ik zoveel van mezelf in haar herken.

Ik kan nog wel uren doorgaan, maar ik zal het hier maar bij laten.

Groetjes Anne

Hallo,

ook hier een trotse moeder. Ik kan ook erg genieten van dingen die ze doet, zegt en uitstraalt!
Net nog met het naar bed brengen; ze pakt mijn hoofd vast en geeft me een hele dikke kus en zegt slaap lekker!

groetjes Danielle

Ze gaan zoveel meer kletsen en alleen dat al vind ik erg lief en grappig om te horen.
Heb ik gisteren een nieuwe trui aan...aait Minoux over mijn trui en zegt: leuk, mama.
Of dat ze op haar manier ook probeert te helpen: een vol glas van tafel pakken en dan naar mij toelopen en zeggen: mama geeve (zo lief, terwijl je denkt...oei...als dat maar goed gaat)
Of terwijl ik met 2 zware boodschappen tassen loop, dat zij ook 1 handvat vast wil houden (zo niet handig, maar toch erg lief)
Ben ook zo trots als mijn meisje lekker aan het zwemmen is en daar in de peuter zwemles allemaal leuke dingetjes kan doen
In ik geniet als ik Minoux en haar papa zie stoeien en je haar helemaal hoort schaterlachen!

Ik vind het ook zo'n leuke leeftijd!

Groetjes, Bianca

Wat enorm herkenbaar allemaal!
Het is idd zwaar om kinderen goed op te voeden, maar wat krijg je er enorm veel voor terug!
Ook als ze uit logeren zijn praten ze veel over "mijn mama" als ik dan hoor hoe lief ze over mij en papa praten dan weet ik dat ik het toch wel goed doe!
Elke leeftijd heeft zijn charme daar ben ik wel achter!

Gr MJ

Terug
Bovenaan