lieve momentjes

Wij hebben een enorme boef in huis en ik kan hem soms wel achter het behang plakken, maar het is gelukkig ook een lief boefje!!!

Wanneer je met hem bezig bent op het aankleedkussen kan hij je soms beet pakken om je even lekker te knuffelen.

Wanneer hij naar bed gaat of ergens weg gaat geeft hij iedereen een kusje, ook mensen die hij niet kent.

Hij zei laatst gekkie (klonk zo lief!)

Liefs Lientje

Heerlijk he die schatjes van ons!!

Laatst ging ik Indy ophalen bij haar oma, rent ze op me af, slaat haar kleine armpjes om mijn nek, kijkt me aan en zegt: mammie mist!! (gemist) Ze aait me over mn hoofd en ik kreeg een dikke kus ''liefe mammie''
SMELT!!!

Ook hier echt nog steeds een roze wolk :)

Hoi,

Myrthe had gister weer zo'n lieve actie. Ik had gedoucht en stapt uit de douchecabine. Myrthe ziet een handdoek, pakt die en droogt mijn benen en buik af, lief he?

Ook ik krijg tijdens het aankleden vaan knuffels en kusjes en als ik haar ophaal op kdv komt ze hard op me afgerent en krijg kusjes en een hele dikke knuffel. Heerlijk als je je meisje de hele dag heb gemist.

Soms ga ik met Myrthe 's avonds douchen of in bad, maar ze gaat vaak alleen en ik 's ochtends.
Nu stapte in vanmorgen onder de douche, trekt Myrthe aan dr kleertjes en wil erbij komen staan, zooo lief en gezellig hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan