Lieve Sassie 28

hoi tess....

jeetje, dus jij bent ook zwanger geweest... kun jij er een beetje mee omgaan?
en inderdaad er komt heus een tijd dat we naar een ander topic kunnen verhuizen hoor!!! dat moet!!!!

ik probeer inderdaad positief te blijven en er niet té lang bij stil te staan, want het  helpt me niet....
ik ben me weer gaan storten op het sporten, daar heb ik goede afleiding aan, dat hebben ze me ook geadviseerd in het ziekenhuis na de operatie.

en als het eenmaal kriebelt om zwanger te willen worden, ga je bijna letterlijk door het vuur.
het zou toch geweldig zijn om te trouwen, met stiekem al zo'n kleintje in je buik!! hihi..

we houden de moed erin he?

wanneer ging je ook al weer trouwen? spannend he? ik ben ook zoooo benieuwd naar de foto's!

tot gauw liefs sas

Hé meissie,

Ben wel even een paar daagjes in een dipje geweest, maar eigenlijk viel het mee. Misschien heeft het gescheeld dat het zomaar ineens was, en niet na welbewust klussen enzo. Wat ik wel heb: ik heb altijd al kinderen gewild, maar  nu pas heb ik gemerkt hóe graag. Soort enorme orkaan die is losgebarsten zeg maar.

Toch heb ik ook best wel eens twijfels en die gaan eigenlijk maar over één ding: stel dat het nu deze ronde zou lukken, pas ik dan met 3 maanden nog in mijn trouwjurk? Ik heb dit hele forum al afgestruind, en ook het internet, voor info hierover. Het komt erop neer dat het heel erg verschilt per vrouw. Ik heb ook niet de indruk dat je huidige postuur veel uitmaakt. Alleen lange vrouwen blijven volgens mij sowieso langer slank. En dan maak ik me druk over of je, zonder buikje en aankomen, even goed wat andere maten krijgt, bv taille weg of grotere borsten of bredere heupen... Niets zien zegt ook niet alles.

Stom hè, dat ik me daar zo druk over maak. En geheid dat ik het volgende moment denk 'schijt!' en 'zo'n vaart zal het wel niet lopen' en soms zelfs 'hoe groot is nu de kans dat het zo snel lukt' .  Het ene moment kan ik alleen maar denken aan de uitgezochte jurk (en ik heb hem ook nog gekregen) en aan de andere kant heb ik daar die orkaan die roept 'nú meteen!'. Heel verwarrend allemaal.

Sorry hoor, moest het even kwijt. Voel me even    en .... En ik wil zo graag dat lieve puckie....

Joh, ik hou gauw op met deze klaagzang, heb je er al veel te lang mee lastig gevallen. Ik ga gauw lekker slapen, dan ziet morgen de wereld er weer helemaal anders uit!  

Dagdag,
Een even wat verwarde Tess

Ha die Sas,

Let maar niet op mijn vorige stukje hoor, was even in Twijfelland zal ik maar zeggen. En vanochtend ziet de wereld er inderdaad weer anders uit. Het gaat allemaal best goed komen. Vooralsnog zien jij en ik elkaar straks óók weer op het maart 2007 forum, toch? En zo nodig leggen we die jurk van mij wel een beetje uit, hahaha!

Ja, wat je schrijft, zo zie ik het ook: het idee om straks op de grote dag m'n kleine  Hummel er al bij te hebben... Bij die gedachte kan ik ook helemaal wegzwijmelen!
Zucht.... (droom droom...)

Hé ho, moet aan de slag. Spreek je!

Liefs, Tess

he meisss.... je zeurt niet hoor, ik weet precies hoe ellendig en verward je je soms kunt voelen hoor  twijvel daar maar geen moment aan haha!

ik kan me goed voorstellen dat je je druk maakt over de evt. buik in de trouwjurk, maar het zal allemaal echt wel op zijn pootjes terechtkomen... ik maakte mij daar ook best druk om toen ik zwanger was, anders was ik nu 6 maand geweest en met een dikke toeter getrouwd, en ik was ook gelijk in paniek, "hoe moet dat in die jurk? en laat staan voor de foto's enzo"

stel dat je deze maand zwanger zou zijn dan denk ik niet dat je tegen de tijd dat je trouwt al een hele dikke buik zult hebben, ik weet natuurlijk niet hoe je gebouwd bent, maar over het algemeen, bij een eerste kindje groeit je buik niet zo hard...

ja een romantisch idee he? trouwen met z'n drietjes... als de misselijkheid maar wegblijft dacht ik toen,,, een bruid met een groen uitgeslagen gezicht lijkt me maar niks haha!

nou we hebben deze maand goed ons best gedaan in ieder geval, daar kan het niet aan liggen

ruim voor de eisprong en erna dusss afwachten maarrrrrr.

liefs sas

hee lieve meiden!!!

spannend allemaal hoor voor jullie!!! Ik hoop dat jullie snel een kleine uk in jullie armen mogen houden echt waar!!! ik duim voor jullie allebij en strooi ff extra in jullie richting!!

Veel succes gewenst met alles!!

knuffel sweety

Dank je wel Sas   , ik geloof ook dat het allemaal wel goed komt! Trouwens, als het inderdaad deze keer al zou lukken, dan denk ik dat ik met drie maanden nét de groene gezichten fase achter me kan hebben hahahaha!
We zijn dus gewoon lekker aan het klussen en na afloop lig ik ook lekker even met m'n pootjes omhoog hihihihi.

Leuke banner heb je trouwens gevonden! Ik heb er ook eentje, maar het hartje verandert niet gedurende de cyclus. Verandert hij bij de jouwe wel? Die van babybrabbel is ook leuk, daar wordt het duiveltje een zaadje, dan een eitje en dan denk ik weer een duiveltje! Ik heb m'n gemiddelde cyclus maar genomen, anders moet ik er zo'n 14 onder elkaar zetten! Hahahaha
Totgauw! xxx Tess

Lieve Sweety, dank je wel voor de glitters! Ik ben alsmaar aan het jumpen en hoop dat ik ze kan vangen! Gaat het goed met je of ben je erg misselijk ofzo? Wat een geluk dat je juist deze week vrij hebt...
Heb jij nog plannen voor een banner? Er zijn veel verschillende.... Wat vind je van de mijne?
Knuffel! Tess

Terug
Bovenaan