lieve vriendinnen! vandaag positief getest!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Na alle opwinding van de gisteren heb ik gisteravond nogmaals de predictorstick test gedaan. Ik had er 2 gekocht en inderdaad het zijn K****t-testen. Ik heb mijn stickjes van de ochtend en de middag meegenomen naar een vriendin die al 3maal zwanger is geweest

en zij gaf aan je bent zwanger de etos-test heeft het goed, ze adviseerde me om een test te halen bij de apotheker en dat heeft mijn mannetje vannacht! gedaan.

Vanochtend getest en deze keer zonder twijfel POSITIEF!

Al jullie lieve berichtjes hebben mij gisteren de dag doorgeholpen ontzettend bedankt hiervoor.

Ik hoop dat jullie allemaal ook snel zwanger zijn. Ik ben niet zo bekend op internet om te kijken waar ik mooie glitters vandaan kan halen maar

hier komen ze: strooi strooi strooi strooi strooi strooi

Ik had echt niet gedacht dat ik dit deze ronde zou typen.

Dikke dikke kus
Talke

Lieve Talke,

van harte gefeliciteerd zeg!!!! Wat een geweldig nieuws!! Ik heb al geprobeerd je glitters op te vangen. Geniet ervan en blijf maar lekker op die roze wolk hangen deze dagen, tenminste als je niet teveel klachten hebt. Ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap toe!

groetjes Nicole

Lieve Talke,

Nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!!      

Zie je nou wel, gewoon een beetje vertrouwen hebben!
Laat het lekker op je inwerken en ga er lekker van genieten!   Bedankt voor het strooien, zie je me? Ik sta te springen *jump* *jump*!

Ik wens je een geweldige zwangerschap toe. Hopelijk volgen wij snel  met z'n allen (dan wordt het wel druk op het andere forum ).

Veel liefs,

Tammy

zie je wel Talke!! wat fijn voor jullie!! Ik dacht het al wel zoals meerdere hier maar toch heerlijk he dat gevoel!!!!een streep= een streep hoe licht ook!!!

wens je een heerlijke zwangerwchap toe en alle geluk!!

liefs sweety ( 6w1d zw)

Hallo,

Jullie hadden er inderdaad meer vertrouwen dan ik. Maar mijn gevoel gaf aan ja en mijn verstand gaf aan nee, gek he.

Volgens mijn idee is het dus medio juli geweest. zou betekenen dat ik rond 8 april 2007 ben uitgerekend. dan ben ik nu 5 weken. De huisarts is met vakantie en ik met de assistente gemaild om voor volgende week een afspraak te maken.

Trouwens de pendel klopt dan al meteen niet want bij mij kwam uit augustus en een jongen en de maand van conceptie is dus juli en wat wordt het......................?

We zien het wel, eerst maar eens aan het idee wennen.

Ik ga het vandaag mijn ouders vertellen................. leuk he

kus kus talke

Oeh...spannend!! Hoe ga je het vertellen? Ik heb al vanaf de eerste ronde in mijn hoofd hoe ik het iedereen ga vertellen. Kan niet wachten (maar moet ik helaas dus wel).

Veel plezier en laat je even weten hoe ze reageerden?

Liefs,

Tammy

Tuurlijk laat ik het even weten

Ik heb vaker tegen mijn moeder gezegd dat het zo speciaal was dat ik met een vriendin mee naar de echo ben geweest (is mijn petekindje). Mijn zus heeft dit beide kinderen alleen met haar mannetje gedaan. Ik heb een keer geroepen dat ze met ons mee kon

Ik ga dus vragen of ze in de week van 18 september iets te doen heeft............
en dan zegt mams nee. Ik zeg dan nou, schrijf maar op je gaat mee naar de echo van je kleinkind!

Volgens mij is ze dan helemaal ondersteboven hihihhihiihihihihihihihihihihihihi
en mijn vader trouwens ook, hij roept altijd dat het zolang bij ons duurt.

Groetjes
talke

Leuk hé! Denk je dat je moeder emotioneel wordt? En jij?  Zou ik wel worden hoor! Lijkt mee heeeerlijk om te vertellen.

Kus

Tammy

Terug
Bovenaan