Lievelingseten...

Uiteraard patat, frikandel en pannekoeken.

Verder
-Tortilla met quacamole en kaas
-rauwe ui
- salade
-spaghetti
-vlees
-visfrietjes en vissticks
- gebakken aardappelen
-Appelmoes
-worteltjes
- toetjes

Groetjes, Cathy

- frikandel
- poffertjes
- pasta uit de oven
- olijven, Skip vindt ze heerlijk, Bo vindt ze vies!
- soepen
- broccoli (hebben ze niet van mij haha)
- worteltjes (rauw en gekookt)
- zuurkoolschotel
- haring met uitjes

Skip heeft duidelijk zijn voorkeuren en eet van dingen die hij niet zo lekker vindt weinig, Bo daarentegen schuift alles naar binnen, maar het lijkt bij hem soms niet te gaan om het lekkere van eten, maar gewoon op het naar binnen stampen en: KLAAR!
Groetjes, Noor

Eend en beenham! En natuurlijk patat, frikandel en dat soort kost. eigenlijk lust ze een hoop, ook qua groente. Alleen brood eten is wat minder, maar dat had je vandaag al wel gemerkt... Wat hebben ze leuk gespeeld samen he?!

Grappig om al die verschillende voorkeuren te lezen.
Rebecca lust ook eigenlijk wel veel groenten. En als ze het niet lust, moet ze toch bijv. 3 spruiten eten, omdat ze 3 jaar is en dat doet ze braaf.

Haha...mosselen, ik moest er wel om lachen Nelly!!
Afgelopen zomer waren we 2 weken in Zeeland en tijdens het boodschappen doen bij de Agrimarkt zag Rebecca mosselen in het water, die kon je dan in een emmer scheppen.
Ze vroeg wat het was en wij het uitgelegd. En we zouden haar laten sproeven....
Dus mijn man schept een aantal mosselen in een emmer om te kopen en thuis klaar te maken. Zo maar een paar. Komt er een verkoopster zeggen dat het niet mocht, je moest die hele emmer vol stouwen, een kilo of 5 ofzo...nu zoveel hadden we er niet nodig, dus hups alle mosselen weer terug gegooid in die bak. Rebecca teleurgesteld...
Dus dat moeten we nog eens over doen en dan familie uitnodigen ofzo om mee te eten!

Rianne: de meiden hebben idd heerlijk gespeeld, echt leuk om te zien dat ze meer samen spelen i.p.v. naast elkaar.
Enne...het speelgoed (ook boven) was zo opgeruimd. Boven hadden ze alleen alle knuffels uit de manden gehaald, dus dat was zo opgeruimd.
Rebecca vond het heel erg leuk...wordt vervolgt.

Groetjes, Marianne

Terug
Bovenaan