Lievelingsknuffel

Hebben jullie kids al echt een lievelingsknuffel? Hier is de Bumba clown helemaal favoriet. Zonder wordt er niet geslapen en als ik hem na kom brengen (omdat ik hem weer eens vergeten ben) dan komt er een brede lach op het gezicht. Toch maar een bij kopen dan.

hier is het al net zo Renzo gaat niet zonder Bumba naar bed en we nemen hem ook overal mee naar toe ik heb wel 2 extra Bumba's klaar liggen voor als ik hem moet wassen of er 1 kwijt zou raken ;-)

jaaaaa, het roze difrax popje
Expres een goedkoop ding als favo gedaan, want marielle had een duur ding (waar ze inmiddels 4 van heeft en 1 van kwijt is geraakt ppfff)

Hoi,
hier een haas van de hema. Gekregen van een vriendin van me. Die ik meteen heb gebombardeerd tot favoknuffel. Want je kan hier best in sturen, terwijl vaak anderen zeggen van niet. Ik heb er nog 2 bijgekocht. Een ligt er nu in bed, een in de box  en 1 op het KDV(scheelt een hoop gesleep trouwens).

Ja zeker! Een soort schaapje van  happy horse met muziekdoosje erin. Hij gaat overal mee naartoe, zodra ze het muziekje hoort wordt ze rustig, ook op de creche enz.
Het is trouwens niet echt een slimme keus geweest, want vanwege dat doosje kan hij dus niet in de was... Alleen af en toe met de hand mag. Ik heb ook geen idee of ze ze nog verkopen, helemaal niet over nagedacht dat het handig is om er eentje reserve te hebben!
Gelukkig houdt ze ook wel van sommige andere knuffels, bijvoorbeed een rose poes met belletje erin die ze van familie uit Engeland heeft gekregen (nu ik erover nadenk, weer eentje met geluid die niet in de was kan en niet opnieuw te krijgen is!).
Hmmm, misschien moet ik haar toch aan een hema knuffeltje laten wennen dat op 90 graden mag ...

Terug
Bovenaan