Lievelingsknuffel

Rowan is verzot op Piku. Dat is een orange beestje met lange flapoortjes dat een beetje op Pikachu lijkt, vandaar Piku. Als Rowan in bed ligt dan gaat een oortje over zijn oogjes en dan slaapt hij vrij snel. Hij vind het heerlijk zacht op zijn oogjes en ligt dan gewoon te genieten.

Ik moet snel eens gaan kijken voor nog wat van deze beestjes want ik denk niet dan ik aan een genoeg heb.

Groetjes,

Annemiek

hier is de babydizzy van top one toys helemaal populair, hij heeft er vijf iedere dag een andere, mocht er dan een kwijt raken dan hebben de andere ook al die lekkere geur van hemzelf. maar als ik hem kwijt raak hoop ik hem terug te kunnen krijgen door middel van het naamlabel van felicitas, ik ben de enigste winnubst in het dorp dus makkelijk te vinden.

deze dingentjes zitten ook op zijn petje en in zijn jasje enzo

Emma heeft een soort wit konijtje gekregen van een neef van mij, kwam via de post, het is van peas of zoiets...helemaal favoriet, is lekker zacht en slap vodje
ik zit er wel aan te denken om via de website van peas een paar bij te bestellen
Groetjes Monique

hier één of ander afzichtelijk bruin-beige sabbel-pop-doekje, haha. Ik weer niet eens meer van wie ik die gehad heb, maar hij lag in een hoek van zijn bed. Sinds yanick oud genoeg  is om te grijpen, pakt ie deze altijd voor het slapen gaan. maar het doekje ligt alleen in zijn bed, we nemen hem niet mee ergens anders naar toe. .      

hier ook de haas van de hema. leuk ding vindt ik zelf.
hij vindt ook het labeldoekje geweldig.
en lappie vindt ie ook leuk......
nou ja, echt een favoriet dus niet echt..... hihih

liefs marijke

Aaaaah! Wat is er mis met mijn zoon..?
Hij heeft helemaal geen favo-knuffel!!
Alles is goed als het maar om de zoveel tijd iets anders is. Oke, sommige knuffels speelt hij langer mee dan anderen, maar ik neem aan   dat het komt door de geluidjes, knisperoortjes en andere 'leerzame' ledematen...
Of ben ik misschien een ontaarde moeder die hierin niet genoeg stuurt, ha, ha

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan