Lig helaas in ziekenhuis met bloedverlies!

Hoi hoi !!

Lig sinds zaterdag ochtend in het ziekenhuis met hevig bloedverlies en krampen..
Bij mij is het bloedverlies hartsikke gevaarlijk omdat ik de placenta voor de uitgang heb liggen en de baby kan er dus nooit zelf uit!

Door de groei van de baarmoeder is mijn placenta nu aan het bloeden. Lig dus helemaal plat en mag helemaal niks!! Rechtop zitten is nog teveel!!

Als ik blijf bloeden word de baby gehaald, anders met 36 weken...
Op zich maak ik me hier nog het minst druk om.. Lili is ook zo vroeg geboren(33wkn) en ze doet het zooo goed! Ze ontwikkeld zich echt prima!

Maar ik mis  Lili en Jell zoooooo enorm, kan de hele dag alleen maar huilen , ben zoo verdrietig!!
Als ze hier zijn geweest (in het zhuis)gaan ze helemaal overstuur naar huis (vooral LIli dan) en ze   is moeilijk te kalmeren...
Ik vind het echt vreselijk..

Wilde dit toch even kwijt!
Kan bij mij dan nooit een zwangerschap normaal verlopen????

Liefs Lonneke Mv lili Jell en 34/2 zwanger

Jeetje meisje toch, wat een spannende tijd!! Ik hoop voor je dat alles snel weer goed komt en dat ze desnoods het kindje maar gaan halen. Misschien een tip om Lili niet steeds mee te nemen naar het ZH als ze daar zo overstuur van raakt. Ik snap dat het voor jou wel erg moeilijk is, maar ik zou er dan toch voor kiezen om het voor Lili zo gemakkelijk mogelijk te houden. Tenzij ze er natuurlijk echt heel nadrukkelijk om vraagt.

Ik wens je vanaf hier ontzettend veel sterkte toe en hoop op een goede afloop!

Groetjes Fonske

Oh meid toch,.. wat een spanningen weer!!

en wat een gemis van je kids.. Het is nu even niet anders en je  bent nu in ieder geval in goede handen.   Wat je zelf al zegt; een bloedende placenta is erg gevaarlijk!

Probeer daarom deze dagen nog even door te komen meid, je bent er bijna..

Ik ga veel aan je denken en voor je duimen!!!

Kop op!

Esmé mv Kay en ???

(36.2 wk zwanger)

en voor jou als res-echte limbo even een Limburgse oppepper;

(niet geschikt voor niet-Limburgers whahahaha)

http://www.youtube.com/watch?v=G-PiFclqUc4

Liefs!!

Lieve Lonneke

Wat een schrik zeg....... en wat lastig voor je dat je de regie nou helemaal uit handen moet geven. Nog heel even volhouden en dan is je kleine lieverd er en kun jij gaan genieten van 3 kanjers.

Ik wens je heel veel sterkte en moed, het is voor het goede doel. Knuffel Lili en Jell als ze er zijn en weet dat je snel weer samen bent. Maar dat dit pittige tijden voor je zijn, dat kan ik me helemaal voorstellen.

Heel veel liefs en groetjes
Susan

Hiya Lonneke!

He wat een nare situatie! Aan de ene kant natuurlijk gelukkig maar dat je in het ziekenhuis bent, zo'n bloedende placenta is niet niks en je bent op de juiste stek. Maar ik kan me aan de andere kant zo voorstellen dat je je helemaal klote voelt. Het werkt al zo op je emoties, ziekenhuis, zorgen, alleen maar liggen, hormonen en dan ook nog eens je lieve kleintjes missen..pffff, veeg mij maar bij mekaar.
Wie weet een klein lichtpuntje, dit voelt waarschijnlijk voor jou veel erger dan voor Lili, zij is dit volgende week als het ware al weer vergeten, terwijl jij daar ligt te worstelen met je moederlijke (schuld)gevoelens.

Hou nog ff vol meis! Je bent er bijna en dan mag je lekker thuis genieten van al je nieuwe geluk samen met de hele familie.

Liefs, ilja

Hoi Lonneke,

Jeetje dat is schrikken. En zo verdrietig als je een klein meisje zich zo in de steek gelaten voelt. Probeer het haar een beetje uit te leggen. Praat er over. Als ze zo weg gerukt gaat worden van je is het voor ahar heel onbegrijpelijk. Als ze thuis al voorbereid wordt kan ze het misschien een plaatsje geven. Doe aan vraag en antwoord, waarom ligt mama hier? Omdat de baby nog even in mama's buik moet blijven. Mag mama straks mee naar huis? Nee dat kan niet, maar morgen kom jij toch weer terug om mama op te zoeken.

Het is voor haar moeilijk om te begrijpen, de wereld draaid om een peuter en nu opeens heeft ze ergens geen grip op. Probeer jezelf geen schuld aan te praten, je hebt geen schuld, het is gewoon iets waar je niets aan kan doen.

Ik hoop dat je de komende dagen een beetje vooruitgang hebt en niet te veel bloed verliest.

Sterkte meis,

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan