Lig helaas in ziekenhuis met bloedverlies!

dat is schrikken zeg! nog even volhouden want gelukkig ben je er bijna
Nog even en dan is je gezinnetje weer lekker bij elkaar!
succes en sterkte deze spannende dagen
mira mv marek en 24 weken zwv ??

Wat een domper op je zwangerschap.
Tuurlijk is nu de gezondheid van jou en je kleintje het belangrijkste, maar leuk is anders!
De hele dag in het ziekenhuis plat liggen...pffff

Dat alles maar goed mag gaan met jullie, nog eventjes volhouden!!

Gr Elise mv Merel en ? (38.6 wkn)

Hoi Lonneke,
Dat is balen! Natuurlijk is het zuur plat te moeten liggen, maar denk er aan dat het maar tijdelijk is. Even volhouden voor die kleine in je buik! Straks heb je er een kleine kanjer bij en kan je weer van alledrie je kids genieten.
Veel sterkte,
Laura mv Thom en 35wkn zwanger

Jeetje, wat vervelend. Wel  fijn dat ze je goed in de gaten houden! 't Is natuurlijk best gevaarlijk. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten. Sterkte hoor!!

Groetjes,
Nelly.

Dat was zeker even schrikken zeg
Maar je ligt daar in goede handen
Vergeet dat niet.
Ik heb ook wel eens in het ziekenhuis gelegen zonder Danique en ook zei was ontroostbaar als ze wegging.
Dat breekt echt je hart ik weet het.
Maar er wordt goed gezorgd voor haar thuis.
En nu moeten ze ook goed voor jou zorgen.

Heel veel sterkte

Liefs Ilse

Ohw Lonneke wat ontzettend naar voor je, heb werkelijk met je doen. Ik wens je veel sterkte met niet-bewegen en veel kracht met het verwerken van alle emoties. Meisje wat vind ik het sneu voor je zeg, ik hoop dat het goed gaat.

Hoe is het nu? Is het alweer wat rustiger geworden qua bloeding en krampen? Hoop het wel, dan kan die kleine nog gewoon tot 36 wk blijven zitten.
En hoe gaat het met de kinders? Ik heb ook in het zkh gelegen toen ik gebroken vliezen had maar geen weeën en toen miste ik Nynke ook enorm. Gelukkig was dat maar 1,5 dag, maar kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Heel veel sterkte en succes alvast met de bevalling!

groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan