lig in het zkh

mamavan8kids

New member
Sinds gisteren lig ik weer in het ziekenhuis. Zondagavond kreeg ik in ene in alle hevigheid harde buike wat op weeen leek. Eerst dacht ik nog dat het gewoon buikkrampen waren en ik misschien buikgriep kreeg. Maar na een nacht lang opgezeten te hebben was het klaar. Gistermiddag zijn we naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek al snel dat ik toch echt wel weeen had. Ze hebben me nu aan de weeenremmers en ik krijg nu longrijpingsspuiten.
De weeenremmers helpen gelukkig wel iets maar het blijft wel rommelen. Ze gaan het zo ie zo aankijken tot en met donderdag want dan heb ik alle spuiten voor de longetjes ook gehad. Aan de hand van de weeen gaan ze verder kijken wat het beleid moet worden.
Ik had zo gehoopt dat ik van deze zwangerschap wel wat meer mocht genieten.
Ik probeer jullie wel weer op de hoogte te houden, hoewel de verbinding hier het niet altijd even lekker loopt.

Liefs
 
He, wat een vervelend nieuws zeg, maar het is ook wel fijn dat je nu in het ziekenhuis ligt, hier houden ze je tenminste goed in de gaten en mocht het nodig is, alles is binnen handbereikt!

Sterkte de komende dagen..
 
Hay meid,

Sterkte zeg, das even schrikken natuurlijk.....hoeveel weken ben je nu? Het komt goed meisie.......rustig aandoen en wij denken allemaal aan je!!

Liefs!
 
Terug
Bovenaan