lig in het zkh

Jeetje meis, dat is schrikken, hopen dat de weeenremmers helpen! Voel met je mee, moet ineens denken aan ons 2e kindje die te vroeg kwam, maar dit is wel heel vroeg! Hopen dat de kleine nog even lekker blijft zitten!

Dikke kus en heel veel liefs Kirsten
 
Zo dat is even schrikken! Ik hoop dat alles helemaal goed komt!! Vertrouw op het ziekenhuis. Heel veel sterkte. Een dikke knuffel
 
Hallo lieve allemaall,

Hier weer even een berichtje. Ik heb nu vandaag de longrijpingsspuiten gehad. Morgen mag ik weer voorzichtig proberen uit bed te gaan om te kijken wat me buik dan gaat doen. Ook heb ik morgen weer een gesprek bij mijn gyn. om half elf dus dan word er verder gekeken van hoe of wat. De buik is nu wel wat rustiger maar ze zien op de ctg nog wel heel wat harde buiken in een half uur tijd.
Nu morgen dus weer afwachten.

Vandaag ben ik precies 28 weken dus daar zijn we heel blij om. Met de longrijping en dit termijn gaan ze in ieder geval vechten mocht het kleintje toch ter wereld komen. Hopenlijk blijft het toch nog een paar weekjes veilig bij mij want dat is toch echt het beste.

liefs
 
Wat schrikken zeg! Wat goed dat je de 28 weken ben gepasseerd. Dat is zo'n magische grens... Maar die kleine moet nog wel even wat langer blijven zitten natuurlijk. Hopelijk gaat het lukken. Sterkte.
 
Jeetje, een paar dagen niet op het forum geweest, en nu lees ik dit! Heftig meid, gelukkig lig je in het ziekenhuis, daar is de beste zorg voor jou en je kleintje..Ik hoop dat ie nog een paar weekjes in je buikje blijft zitten! Heel veel sterkte!

Liefs, Kirsten
 
Terug
Bovenaan