Liga eerst stap koekjes, wie ervaring?

Hallo,

Het cb vertelde dat ik een Liga een beetje fijn moet maken en dan wat water erop. Een paar druppels is al voldoende om er een soort "Liga-papje" van te maken. Ik heb het nog niet geprobeerd. Ga het binnenkort doen.

Voor mamamoeder: Ik geef nog bv. Op aanraden van het cb ben ik een voeding gaan vervangen door de fles gisteren. Ik schrok ervan hoe een honger Bram heeft. Altijd huilt hij na de voeding en is erg onrustig. En nu......hij was helemaal kalm en viel zelfs tevreden in slaap. Echt dat was nog nooit gebeurd. Ik schaam me echt een beetje dat ik het niet eerder doorhad. Ik ben normaal heel nuchter, maar nu voel ik me echt heel rot over afgelopen tijd. Had ik beter op moet letten? Het is ons eerste kindje. Ik heb nog niet alles door. Ik dacht dat hij gewoon een onrustige baby was. Op het cb dachten ze dat ook. Ondertussen is hij alleen maar lichter en lichter in verhouding geworden.
Maar goed...we zijn erachter. Ik kreeg verder als tip om wat rijstebloem in de fles te doen. Ik moet beginnen met de fruithap en het warme eten. Wel veel in een keer.
Vandaag kwam er ineens niks meer uit mijn borsten. Hij heeft dus zelfs 3 flessen en 2 keer bv gekregen. Zou dat komen omdat ik niet gemotiveerd ben? Ik weet het niet.

Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n rustig en tevreden jongetje als vandaag gehad.

Mijn verhaal is wat lang geworden. Ik moest het even kwijt. Eindelijk een baby die het naar zijn zin heeft.

Groeten van Gretl.
 


hier kreeg bryan met 4 maanden die eertse liga door de fruit heen nu is die 9 maanden en eet lig vanaf 6 maanden gewoon helemaal zelf op trowuesn die van 4 maanden heb ik maar 3 keer dorod e fruit gehad en daarn eete die het zelf op in ze handjes het smelt erg goed word alleen een dikke kleiderboel

 
Terug
Bovenaan