Liggen er nog kindjes in de wandelwagen???

Hoi!!!
Ik heb de wagen van Linde omgebouwd tot buggy omdat ze het echt niet meer leuk vond om in de bak te liggen.
Maar nu ik hem heb omgebouwd vind ik haar zo'n klein mensje in de buggy.
Ze vind het wel leuk omdat ze nu wat meer kan zien.
Hoe is dat bij jullie, liggen jullie kindjes nog of kijken ze ook al rond???
Ben benieuwd!!!

groetjes Danielle.

Oh ja, Wij hebben een Koelsta  kinderwagen, Linde past nog wel in de wandelwagen, handig als ze ergens heen gaan, hoeft er nog geen bedje mee.

hoi,
Delano ligt ook al in de buggy,maar wel in de lig-stand.
Wij hebben dit vooral gedaan omdat hij reflux heeft en hij dus veel spuugt.
In de buggy zit hij ietsjes rechtop,dus net niet helemaal plat,zo spuugt hij wat minder.
Wij hebben de Torck Bayamo.
Groetjes Tanja

hoi hoi
ik weet niet hoe oud linde is maar mijn zoontje ligt al vanbaf 3 nmnd in de buggy omdat hij vrij groot en lang is .mijn dochter lag met 5 mnd in de buggystand x

Hi dames,
Hier ligt onze kleine nog in de wagen, ze past er nog goed in.
Ze is dan ook al 63 cm groot.
Ik wacht er nog wel even mee, tot ze nog wat groter is.
X

Onze meid ligt ook nog in de wagen maar ben er over aan het denken om hem dit weekend om te bouwen zodat Tyche ook naar de carnavalsoptochten kan kijken en ze is toch bijna uit de bak gegroeid... (ze is zondag 6 mnd)

Merel zit al vanaf 5 maanden in de buggy.
Ze paste   niet meer in de bak, was altijd brullen.
Nu vind ze het heerlijk om rond te kunnen kijken, ze is zo ontzettend nieuwschierig.En word ze moe en zie ik dat ze in slaap valt dan kantel ik de buggy iets.

Ze heeft gelukkig een vrij sterke rug, was daar wel bang voor namenlijk. Maar ze kan echt lang haar hoofd omhoog houden al vanaf ze vrij jong was. (als ze op haar buik ligt)
Als ze op schoot zit ook..dan houdt ze haar hoofdje goed stil

Wij hebben een Mutsy trouwens. (kinderwagen)

Terug
Bovenaan