Liggen er nog kindjes in de wandelwagen???

Nu wil ik hem ook wel in de Buggy doen alleen ik wacht op me voetenzak die heb ik 4 weken geleden besteld...Best wel raar je geeft toch iets van 700 euro uit ongeveer aan zo'n kinderwagen ik heb een musty krijg je er nog geen eens een voetenzak bij
Ik wist ook niet dat ik er 1 nodig had dit is me eerste kindje hehehe maar daar kwam me oudste zus mee die heeft 3 kinderen..

Groetjes,

Bianca

Tess ligt sinds een week niet meer in de wandelwagen. Ze lag helemaal met haar hoofd aan de bovenkant. De wandelwagen vindt ze ook veel leuker want nou kan mevrouw alles mooi in de gaten houden.

Sandra mv Nick en Tess

@ Biancah:
Ik heb twee kids en heb uit principe nooit een voetenzak gekocht. Ik heb voor ontzettend veel geld een Bugaboo gekocht en ben het met je eens; voor dat geld mag er best een voetenzak bij!! Maar goed, ik wilde je dus even zeggen dat, als je je kleintje al in de buggy wilt doen en je voetenzak is nog niet aangekomen, je er gewoon een fleece dekentje overheen kan leggen hoor!
wandel ze :)
Stephanie

Fijn om te lezen dat er meer kindjes in de buggy zitten.
Aangezien het vandaag waanzinnig lekker weer is hebben we net lekker een stuk gelopen en Linde vond het prima, heeft zelfs de halve tijd geslapen.
Ik weet niet of het overal zo'n weer is maar hier in brabant is het zonnig, ik krijg er helemaal energie van en dat was hard nodig.

Groetjes Danielle.

oh, ja Linde is 5,5 mnden oud!  

Marin ligt nog in de bak, ze heeft ruimte genoeg, want ik heb echt een enorme bak!
Maar als het mooier weer wordt (of blijft zoals vandaag) gaan we hem ook ombouwen, lijkt me wel leuker voor haar als ze wat kan zien.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan