Ligging kindje

Hoi (aanstaande) mama's

Hoe gaat met jullie??

Ben wel benieuwd hoe jullie kindjes liggen zijn ze al ingedaald of nog niet liggen ze nog in stuit?

Nou onze kleine beeb is lekker eigenwijs die ligt nog in stuit morgen ben ik 34 weken ik weet niet met hoeveel weken ze normaal draaien maar volgens de verloskundige draait de beeb nog wel. Want ik had ruim voldoende vruchtwater.

Ben benieuwd bij jullie

LIefs
Gaby mama van levi
33+6

Hoi Gaby,

Hier alles ok, was weer wat afgevallen bij de controle woensdag, maar de beeb lijkt goed te groeien en al mijn waardes waren goed!
Alleen hoe het ligt en of het echt goed groeit, dat is bij mij moeilijk te bepalen!
Dus joepie de poepie, ik krijg 7 juli nog een echo! Ze verwachten geen gekke dingen, aangezien mijn buikomvang wel toeneemt en ook de beweging zoals ik ze waarneem overeenkomen met wat je nu zou voelen! Niet meer het stompen, maar echt het verschuiven van de ene naar de andere kant!

Liefs
Sas

hai hai,

mijn dochtertje ligt al wel met haar hoofd naar beneden en deels ingedaald (kan dus nog draaien) met haar voetjes in haar neus!! Met de groeiecho`s zien we dat steeds.

Een gemiddelde 1e kindje kan nog goed draaien tot de 37ste week, bij een 2e of meerdere tot 38/39 en dat indalen kan/hoeft ook niet gelijk en kan zelfs met de geboorte pas.

groetjes, hilal
34w5d

hai

heb gisteren een echo gehad en lag nu eindelijk met het hoofdje beneden.
voel het ook heel laag en is al flink ingedaald.
maar ook hier nog genoeg ruimte dus ben benieuwd.

groetjes 4 kidz

Mijn kleine ligt al vanaf 32 weken netjes met het hoofdje beneden. Ze zeggen dat het tussen week 32 en  34 gaan dalen en  vanaf 36 weken, beneden moet liggen.

Maar bij mijn eerste was het ook iets anders. Hij lag met 35 weken netjes met zijn hoofdje beneden. Toen ik op controle bij de verloskundige kwam, zei ze, dat hij echt niet meer kon daaien, want hij was ook ingedaald. En als het hem wel zou lukken, hij een circus kindje zou worden. Nou ik heb het circus moeten bellen, want met 37 weken was hij toch mooi weer gedraaid. En lag hij eigenwijs met zijn billen beneden. Een paar dagen later is hij alsnog weer uit zichzelf gedraaid. Dus alles kan.

Groetjes

Hoi,

De kleine ligt weer in stuit, as maandag weer naar de gyn. hoop dat ie dan gedraaid is,
wacht wel af.
Verder afgelopen 2 dagen veel buikkrampen  echt boven in de buik  en harde buiken, misselijk   en last van rug.
misschien weeën ?
Komt en gaat vooral als ik zit/ lig .

Groetjes poppie

Hoi,

Krijg 9 juli een liggingsecho. Maar de verloskundige dacht te voelen dat onze kleine uk al vanaf 29 weken met zijn hoofdje naar beneden ligt.
Hoop dat dit zo blijft tot het einde.

Groetjes Boefje.  

Terug
Bovenaan