Ligging kindje

Hoi,

Hier zondag 35weken en de kleine ligt waarschijnlijk nog met het hoofdje boven.
Verloskundige kon het niet goed voelen , moet volgende week vrijdag terugkomen en als het dan nog niet duidelijk is dan krijg ik een extra echo...
Dus afwachten....

Hallo!

Gisteren de laatste groeiecho gehad, en alles was prima. Dit kindje ligt zelfs iets voor op schema! Vandaag bij de verloskundige geweest en ook zij bevestigde dat het kindje heel mooi naar beneden ligt en al in het bekken. Dat voel ik dan ook, steken genoeg!

Maar het gaat ook zo snel, morgen nog maar 5 weekjes!

Liefs Mamjan

Die van mij ligt bijna goed. Met 28 weken een echo gehad en toen lag ie in een stuit en met 30 weken lag ie bijna goed. Vorige week met 32 weken geen echo gehad maar ze voelde wel erg goed/hard en volgens de gyn. ligt de beeb goed met zn hoofd naar beneden. Maar hij ligt nog wel erg hoog, dus nog niet ingedaald. Maar daar hebben we nog even voor.

Hallo allemaal,

Ben al een tijdje niet op de site geweest, maar heb me even weer bij gelezen.......
Op dit moment ben ik bijna 35 weken zwanger van de tweede en de baby ligt dus al met het hoofdje naar beneden (volgens de gyn 99% dat dit zo blijft, maar geen garanties).

Verder is mijn buik precies op schema dus een cm groei per week (34 weken zwanger, 34 cm buik).
Leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Groetjes LY

Terug
Bovenaan