liggingsecho

Hai meiden,

Krijgen jullie ook met 36 wk een liggingsecho?

Ik wel doen ze tegenwoordig standaard bij mijn vk praktijk. Nou ligt mijn baby al wel goed maar toch. vroeg me af of jullie het ook krijgen.

Toch wel leuk om de kleine nog even te zien tenminste als je nog iets kan zien hihi.

Liefs tamjo

Neej geloof het niet, maar aangezien mijn mannetje laatst in een stuit lag, en naar mijn gevoel nog niet is gedraaid. zal ik er morgen toch ff naar vragen. moet morgen naar de vk

een echo is altijd leuk... geniet ervan!

Liefs

Ik krijg ma a.s een liggingsecho ben dan 32 weken.
Maar wrs nog een keer extra daarna omdat we hier in het trotse bezit zijn van een nog steeds dwarsligger/stuit haha.
Maar hier is het ook standaard.
Vind het wel leuk kan ik mijn kleine man weer ff te zien......

Hallo.
Nog een echo lijkt me leuk! ik lees dat jullie een jonge krijgen.ik heb het gevoel dat ik ook :).

Weet iemand wat te doen bij stuitje pijn?ik heb last van en dat is heel vervelend.
GRT
Emi

Hallo,

Ik krijg volgende week dinsdag bij 32wk nog n groei echo en dan bij 35wk weer omdat ik zw suiker heb, maar ik krijg iedere x n echo als ik op controle moet. Als ik die 35wk groeiecho heb gehad gaan we ook gelijk de bevalling plannen.

Gr Priscilla

In de praktijk waar ik kom, doen ze dat ook standaard, een liggingsecho. Die doen ze tegelijk met het gesprek over de bevalling. Omdat ik een week eerder ook nog een groeiecho heb, doen ze die liggingsecho in principe niet. De baby ligt al met zijn hoofdje naar beneden en is aan het indalen. En dat merk ik; ik heb weer wat meer lucht! Alleen jammer dat ik nu zo'n 5 keer per nacht moet plassen....

Gr ingrid

Terug
Bovenaan