liggingsecho

emicle zou niet op iets hards gaan zitten en misschien even masseren, anders googlen.
krijg geen ligginsgecho, baby lag vorige bezoek bij verlosk met hoofd naar boven, bij 30 weken echo lag het met hoofd naar beneden en nu lag het gisteren bij 3-d echo dwars, grrr wordt er gek van als het maar goed komt weet dat de vorige 3 al goed lagen rondom deze tijd.

Volgens mij krijg ik geen liggingsecho!
Maar omdat ik straks doorgestuurd wordt naar de gyn. krijg ik vast nog wel wat echo's.

Gisteren bij de verloskundige geweest en de beeb lag netjes met zn hoofd naar beneden, ik dacht al in mn bekken, maar helaas hij ligt nog helemaal los en heeft ie alle ruimte om te draaien!!

Ik krijg over 2wk een groeiecho kijken hoe groot ze deze kleine schatten!!
Mijn zoontje woog 3955gram bij de geboorte. Mijn dochtertje werd op 7 a 7,5 geschat maar uiteindelijk woog zij 4095gram bij de geboorte dus ben benieuwd wat ze nu schatten en wat het daadwerkelijk gaat worden!

Groetjes Anne

Hey

Ik heb vanmorgen de liggingsecho gehad, terwijl die al wel goed lag maar dat doen ze gewoon standaard in onze praktijk. Ze schatten dan ook hoe groot en lang die is bij de geboorte. Die van mij werd geschat op 50cm en 7pond. Dus hoop als dat ook waar is haha!

Veel plezier!

Terug
Bovenaan