Light producten

ik had er zelf nog nooit van gehoord
dat aspartaam slecht of gevaarlijk was.maar nou ben ik ook niet zo dat ik op iedereen let die iets tegen me zegt over wat ik wekl of niet mag,ik bedoel als ik iedereens advies moet opvolgen kan ik niets meer eten of drinken.

ik heb alleen wel een vraagje over annanas en bitter lemon,daar hoorde ik van dat dat weeën opwekt en dat je dat als zwangere dus ook niet mag

groeten chariska 22 weken zwanger
 
wat een drukte allemaal zeg. wat zijn jullie allemaal neurotisch bezig. nee dat is goed voor je kindje,
ik drink zo vaak een glas light!
en annanas en bitterlemon mag je ook gewoon drinken hoor. als je wilt dat het je weeen opwekt dan moet je als 20 annanassen eten...
wat een gezeur allemaal.
 
Nou,wat een reacties weer ! Nou meid, ik heb ook een miskraam gehad en begrijp dat je nu extra voorzichtig wilt zijn. Ook al is het een beetje ver gezocht. Ik zou hetzelfde willen doen. Je bent nu toch wat meer op zoek naar geruststelling..........en daar is dit forum voor. Hou je rustig want dat is ook heel belangrijk. Ik adviseer je om 1 keer een lijstje te maken met alles dat wordt afgeraden en je er daarna niet meer in te verdiepen. Succes en nauurlijk genietse van je zwangerschap.

Cindy-tje
 
Terug
Bovenaan