ligt het aan pampers.....??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ons dochtertje is a.s. donderdag 16 weken en zit nu in maat 3 van de luiers. Nu heb ik laatst de "echte" pampers gekocht en het is elke dag raak. Als ze heeft gepoept kan ik al haar kleertjes verschonen want dan zit ze helemaal onder. In maat 2 van de pampers heeft ze dit ook... Ligt het dan aan de pampers....?? Voorheen met kruidvat luiers had ze hier niet echt last van. Heb nu alleen 3 pakken pampers liggen dus vind het ook zonde om deze niet te gebruiken.

groetjes kim

hoi kim,

mijn zoontje is 17 weken en ik gebruik vanaf het begin pampers (new baby en baby dry). sinds 6 weken gaat hij naar de creche en daar gebruiken ze kruitvat-luiers. bij beide lekt hij vrijwel nooit door, dus het ligt denk ik niet aan de ene of de andere luier.
het enige wat ik kan bedenken is dat je de randjes niet goed naar buiten doet: je moet zorgen dat die gerimpelde randen rondom de beentjes nergens dubbel of naar binnen gevouwen zitten. maar misschien doe je dat al en bemoei ik me er voor niks mee. maar ik weet dat mijn man daar in het begin niet erg zorgvulidg in was en toen lekte 't een paar keer door.
succes!

groetjes,
*bijnaeenbaby*

ik vergat nog te zeggen dat mijn zoontje ook maat 3 heeft.

Hoi,

Nou hier precies hetzelfde en volgens mij ligt het wel aan de pampers. Mijn dochtertje is 13 weken en heeft maatje 3 newborn van pampers, ook weleens de babydry geprobeerd.
Maar ik moet toch echt zeggen dat de midi van kruidvat veel beter alles tegenhouden. Dat scheelt een hoop was iig. Dus ik ben overgestapt naar de kruidvat luiers.

Groetjes

Hoi,

onze zoon is bijna 5 maanden en dit probleem hadden wij met de Aldi-luiers (maat 3). De Pampers houden gelukkig wel alles tegen.

Groetjes, Marijon

Hoi,

onze dochter was bij alle andere merken nat behalve bij pampers.

Bij Nick was dit wel het geval. Die was bijna elke nacht nat. Nu heb ik active fit van de pampers (maat 3). En hij is nu altijd droog.
Misschien heb je er iets aan?????

Groetjes Miranda

Ik heb dit bij mijn eerste wel meegemaakt, maar dan vooral als de maat van de luier eigenlijk niet goed past, dus ofwel toch nog te groot is, of net te klein.

En soms heb je pech als ze bijv op hun kont zitten in een maxicosi of in een stoel en dan de poep echt opzij spuiten.....

gr mama van MD en JA

Ik heb eerst ook kruitvat luiers gehad en daarbij had ik soms dat hij ook helemaal onder zat.
Bij pampers heb ik dit veel minder, soms heeft hij zoveel ontlasting dat het bij pampers ook eruit komt.
Dus weet niet of het aan het soort luier ligt

Terug
Bovenaan