ligt het aan pampers.....??

Hoi,

hier hebben we wel 10 verschillende soorten gebruikt en bij pampers is Linthe noig nooit doorgelekt. Maar ik denk dat het maar net is welke luier het best aansluit (op dat moment) bij de vormen van je baby. De ene baby heeft dunnere baby dan de andere, of dikkere buik of juist niet etc. Daar door past er elke keer weer een andere luier beter denk ik....
We zijn nu huggies aan het uitproberen, ik vind Pampers nl wel stinken... En niet alleen nadat ze gepoept heeft maar ook zo gewoon...

Groetjes

Ik ehb bij Merel al van alles geprobeerd.
Huggies, etos, c1000 pampers maar als ze echt goed heeft gepoept en geplast. en 's nachts poept ze eigelijk altijd zit bijna alles onder.
Overdag ook als ze dunne ontlasting heeft dat het letterlijk tot achter de oren zit.
Maakt niet uit hoe goed ik die randjes om   de beentjes naar buiten vouw of op het ruggetje zo goed mogelijk laat aansluiten.
Tegenwoordig heeft ze dikkere ontlasting dus gaat het wel goed maar zo af en toe nog hoor je ppphhhhrttt en ja hoor dan zit alles onder.
Wat ik wel een tijdje heb gedaan is ik had bij de hema een oefenbroekje gekocht die deed ik 'snachts om de luier.
Hebben ze vanaf maatje 56. Snap niet wie een kind met maatje 56 zindelijk wil proberen te maken maar goed.
Op die manier  zat dan 's ochtends tenminste niet alles onder.
Kon elke dag haar bedje verschonen en de trappelzak wassen.
Omdat die door de dunne poep en vele plas vochtig waren geworden.

quote: Gabrielle26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2008 23:37:38'));

Hoi,

hier hebben we wel 10 verschillende soorten gebruikt en bij pampers is Linthe noig nooit doorgelekt. Maar ik denk dat het maar net is welke luier het best aansluit (op dat moment) bij de vormen van je baby. De ene baby heeft dunnere BEENTJES  dan de andere, of dikkere buik of juist niet etc. Daar door past er elke keer weer een andere luier beter denk ik....
We zijn nu huggies aan het uitproberen, ik vind Pampers nl wel stinken... En niet alleen nadat ze gepoept heeft maar ook zo gewoon...

Groetjes

ps. hahahaha ja idd, wie probeert er nu een kind met maat 56 zindelijk te krijgen, lol!!!

hoi hoi,

Wij gebruiken pampers en zijn zeer tevreden! Hebben geen last van overlopende broeken.

Succes met de poepbroeken!

wij hebben vanaf de geboorte pampers gebruikt.
toen mijn zoontje in maatje 2 terecht kwam begon hij door te lekken.
soms bij de beentjes maar meestal bij zijn rug.
elke keer weer was het raak.
we zijn overgestapt op C-1000 merk en dat werkt voor ons prima.
hij lekt nu nooit meer door

Terug
Bovenaan