ligt het nou aan mij?

vanmorgen vol goede moed begonnen boven. 2 bedden verschoond alles gestofzuigd, gestoft en gedweild. zit nu op de bank ben doooood moe.
en ben nu ruim 31 weken.. denk moet toch wel lukken of hebben jullie dit ook?
ds ga vanmiddag lekker f leggen en vanavond een heerlijke zwangerschapsmassage super!

hahaha dat ji jdat nog gered hebt!

dat kan ik al weken niet meer! maar ja dat is iets ander verhaal

nou ook weer niet zo, je vocht niet voor niks om te stoppen met werk ivm je klachten!!

daar hoort dit ook bij

ja zo herkenbaar!!ben ook kapot als ik van alles in huis heb gedaan,en dat is toch niet raar,we gaan toch tegen het einde van de zwangerschap aan,en het is gewoon te voelen dat we wat bij ons dragen.
ook na een dag werken ben ik tegenwoordig zo moe,is ook bijna niet meer te doen,gelukkig let ons afdelingshoofd er een beetje op dat de personeelsbezetting wat ruimer valt als ik werk want kan niet snel meer werken en moet wat vaker rusten
zit in de zorg en merk nu dat bukken en mensen aankleden wel zwaar word.nog 9 dagen werken in totaal,ja ben aan het aftellen hoor

liefs jootje

Nou ik zit er ook van te kijken wat je allemaal gedaan hebt.
en je vraagt je af of moe zijn normaal is haha.

Ja! dat is echt normaal!!
ik ben woensdag 33 week en kan dit ook al weken niet meer. ik ben kapot en krijg erg last van mijn rug.

Lekker je man laten doen of wat minder in 1 keer.

Succes!!

Joh ik kan dat al niet meer. Maar ik herken je gevoel wel. ik vind dat ik ook alles nog gewoon moet kunnen (nu35weken 1dag) omdat ik alleen maar zwanger ben en niet ziek ofzo haha. Maar goed daar kwam ik wel op terug hoor want savonds kon ik niks meer. Nu laat ik t zoiezo wel omdat ik vaak pijn heb als ik teveel doe. Ik bekijk per dag wat ik wel en niet kan en dan plan ik ook wat ik wel en niet doe. Vorige week heeft mijn man de hele douche voor me geschrobt en gedaan en morgen komt mijn schoonmoeder mijn man helpen om de keuken te doen. Dat wilde ik graag nog gedaan hebben voor de kleine komt maar zelf kan ik t niet meer en dat vind ik soms erg frusterend.

Ik vind t dus erg knap dat jij dat nog gered hebt maar vind t niet gek dat je dan doodmoe bent. Pak alsjeblieft wel je rust want je moet nog ff en ik merk wel dat ik t wel fijn vind eigenlijk haha.

xx

Ik pak mijn energiepieken ook nog iets te enthousiast op. Dan ga ik vol tegenaan, bedenk dan dat het allemaal wel goed en dan ineens... BOEM... klapt het erin en lig ik de rest van de dag op de bank.
Daarom nu toch maar met manlief afgesproken dat ik 1 a 2 dingen doe per dag en hij de rest. Vind het zelf vervelender dan hij, maar goed, wat jullie zeggen we moeten om ons zelf denken, we krijgen nog een zware taak!

Terug
Bovenaan