ligt het nou aan mij?

Ik vind het geen wonder dat je doodmoe bent hoor! Van alleen stofzuigen moet ik al een halfuur bijkomen.

Maar het is ook hier heel herkenbaar! Ik doe bijna alles nog in huis, mijn man doet de zware dingen, maar ook hier gaat alles heel langzaam. Elke dag een wasje, wat opruimen, schoonmaken en eten koken. Dan nog afwassen en kindlief naar bed en dan lig ik uitgeteld op de bank haha. Mijn dochter gaat sinds kort naar de peuterspeelzaal en die 2 dagdelen zijn heerlijk haha! Ik doe dan ook niks en ga lekker languit met de laptop of een goed boek of een hete douche. Even mama tijd haha.

Liefs ciomama

ik kan het nooit zo accepteren hoor. ik snap dat het niet helemaal meer gaat maar om altijd een ander te vragen.en dan voel ik me goed van te voren en dan denk ik ga gewoon proberen maar als er dan nog 1 kamer is wat ik moet stofzuigen dan wil ik het toch afhebben. dus ga kdoor en dan hangt me tong op me knieen. maar ja heb wel heerlijk geslapen vanmiddag en ben aardig bij.

Ik ben nu 32 weken en als ik niet mn activiteiten afwissel met liggen en zitten dan krijg ik bekkenpijn en ben ik hondsmoe. Dus ik doe een klusje zoals afstoffen en dan ga ik zitten. Daarna boodschapjes halen en thuis weer even liggen. Ik ben nu al thuis al is mn verlof nog niet ingegaan dus is wel goed vol te houden....

Terug
Bovenaan