ligt linn (4,5 maanden) echt zo voor

ow ja qua ontwikkeling maakt het nix uit hoor..
ieder kindje is gelukkig anders!
sem is heel actief en nieuwsgierig ;)
was nog geen 3 maanden volgens mij toen ze 2 kanten oprolde net 5 maanden ging ze zitten op wippertje nu kan ze het al zelfstandig..
was nog geen 6 maanden en aan het tijgeren en kruipt nu al aardig vooruit :)
Dus het gaat  gewoon snel ga daar maar vanuit :) hihi
 
even over het drinken
Mijn zoontje ( nu 2,5 maand) dronk twee weken geleden ongeveer 1200 cc per dag en het cb heeft mij aangeraden over te gaan op voeding voor hongerige baby's omdat meer dan 1000 cc niet goed is voor baby's.

Groetjes melissa
 
hallo nou even een reactie op jouw berichtje hoor als jouw kindje zo voorloopt da weet ik niet wat mijn kindje dan doet hij is nu 4 maanden en een week weegt 7455 gram en is 69 cm rolde de derde maand al van rug naar buik en andersom praat en gilt inderdaad ook heel de dag en pakt al sinds 3/5 maand zijn eigen speelgoed zelgs bij het babyzwemmen een bal uit het water en laat me het dan nog maar niet over het staan hebben hij springt een hele dag op mijn schoot........dus wie loopt voor????????
 
Hoi,

Ons dochtertje is 17 november jl. geboren en weegt ook al 7,3 kilo en zo'n 65 cm. Ze was bij de geboorte 4410 en 55 cm.
Ook zij rolt al sinds een maand van rug naar buik en sinds 2 weken van buik terug op rug. Ze pakt ook van alles beet en weet op de activitycenter precies de knopjes voor de muziek te vinden! Ook die van ons schijnt veel te bijdehand te zijn, maar ja, je houdt het niet tegen. Ze probeert ook al te kruipen; trekt knietjes op onder haar buik en kont omhoog. Ze is ook heel onrustig en ongedurig en wil al veel meer dan ze kan, maar ja dat gaat dus allemaal heel snel. Zij krijgt 5 flesjes van 180 ml en wat fruit, dus die van jou krijgt inderdaad wel veel voeding volgens mij.
Succes en groet,
 
mijn dochter is nu ruim 3 maanden
Ze weegt ongeveer 7500 gran en is 66 cm lang.
Alles wat jij beschrijft doet ze al lang, behalve omrollen.
Ze was al wel fors bij haar geboorte, maar de ontwikkeling gaat bij haar ook erg snel.
Groetjes!!
 
Terug
Bovenaan