lijk wel dement!

A

Anoniem

Guest
hebben jullie daar nou ook zo'n last van vraag ik me dan af?

ik ben altijd ontzettend precies, weet alles altijd feilloos te vinden in huis en supermarkt en sta altijd al sterk in mn schoenen wat betreft keuzes maken.
maar de afgelopen maanden, en dan heb ik het vooral over de laatste maand, ik word niet goed van mezelf!
ik kan niets en dan ook niets weer vinden terwijl het echt wel (vind ik achteraf) op de meest logische plek ligt, ik kan niets onthouden (schrijf ECHT ALLES op een papiertje) alleen vergeet ik dan vaak weer waar ik dat papiertje dan heb gelaten, en ik kan gewoon niet kiezen als het gaat om eten/drinken/parfum/babykleertjes/wat je ook maar kan bedenken. ook dingen zoals telefoonnummers (die ik voorheen uit mn hoofd wist, was echt een wandelend telefoonboek en postcodeboek ineen) weet ik gewoon niet meer! echt ontzettend irritant! gaat dit weer over? want als dat niet zo is ga ik er hulp voor zoeken hahah want hier kan ik echt slecht tegen!

groetjes antoinet

Heel herkenbaar hoor! Ik had het bij de eerste en nu bij de tweede nog erger.....en weet je wat vervelend is, het wordt nooit meer zoals het was voor je eerste zwangerschap. Maar dat komt gewoon omdat je een drukker leven krijgt en dus ook je aandacht moet verdelen.....

gr mama van MD

hihi, hier ook. ik ga gerust naar de stad om iets te kopen en dan later thuis te zijn en dan te bedenken, ohhh volgens mij moest ik nog wat hebben.... en daar dacht ik niet aan in de stad. dus zonder wat ik nodig heb kom ik dan thuis.

ach, gelukkkig heb ik verlof en kan ik gewoon morgen weer naar de stad.

zelfde is met boodschappen of dingen in huis. en oh wee als manlief het in zijn hoofd haalt er iets van te zeggen.... dan ontplof ik.....

Vergeetachtig zijn ben ik niet maar ik kan me de boel toch lekker opblazen! Ik heb een heel kort lontje en ben soms gewoon het overzicht kwijt. Terwijl ik normaal toch echt heel helder kan nadenken. Enfin ik hoop dat dat na de bevalling weer weg is hoor.

kus kus
talke

hahah ja dat korte lontje herken ik indedaad ook!
soms dnek ik wel eens als ik zo'n bui heb ''hoe kan ik mn schatje dit nou aan doen'' maar ophouden lukt ook niet..
erg apart allemaal.. lang leve de zwangerschapshormonen!

liefs antoinet

Hoi,

Ook ik was zo'n geweldige allesweter in mijn hoofd. Lopend telefoonboek enzo.
Maar ook na mijn eerste zwangerschap is het niet meer helemaal goed gekomen haha. Toch was ik weer redelijk terug op mijn oude niveau haha.

Nu vergeet ik ook alles weer. Ik schrijf alles op briefjes en moet ze zelfs in de winkel nog zes keer nalezen.
En ik ben ook briefjes kwijt. Ik die nooit iets kwijt is/was.
Nu ben ik het lijstje voor de surprises voor Sint kwijt, stom stom stom.

Zal het ooit nog goed komen? Net wat mama van MD zegt, je moet je aandacht verdelen en dat gaat wel eens ten koste van iets haha.

Groetjes,
Vanessa 32,4 van de vierde

heyhey.

ik moest wel even lachen toen ik je berichtje las!
ik heb precies het zelfde. wordt er gek van!

net nog: ik ging even snel boodschappen doen. had maar 2 dingen nodig.
kom ik aan bij de supermarkt, weet ik niet meer wat ik nodig heb!
ik mn vriend gebeld om het te vragen hahaha.

ach, het schijnt er bij te horen. ik weet in ieder geval dat ik de deur niet meer uit kan zonder mijn agenda, en dus ook niet zonder boodschappenbriefje hahaha.

liefs, do

Hahaha.. gaat lekker he dames? Ben wel blij dat het niet aan mij ligt en het er echt bij hoort haha..

Stond vanmiddga ook weer bij de slager, voor ik naar binnen liep had ik mn vriend aan de telefoon en hadden we afgesproken wat voor vlees we vanavond zouden eten. Ik hang op, loop naar binnne, wacht op m'n beurt en ald die tijd herhaalde ik het voor mezelf en was ik trots dat ik het nog witst. Maar op het moment dat me werd gevraagd of ze me konden helpen moest ik als antwoord geven ''ja.. uh.. sorry, even bellen, weet het niet meer!''

Nou, dan lacht iedereen zich rot :)
Gelukkig kan ik er zelf ook nog wel om lachen af en toe, maar het begint ook wel vervelend te worden zolangzamerhand. Maar goed, Het zal wel niet nog heel veel erger worden :)

Succes ermee!

Terug
Bovenaan