lijk wel dement!

Hoi,

Ik ben nog maar net zwanger en echt nog dementer dan mijn schoonmoeder. Vreselijk, heb mijn portemonnee al een keer in de winkel laten liggen, ben alles kwijt en ruim dingen verkeerd op: boter bij het servies, de hagelslag in de koelkast en ga maar zo door. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dat ook: deur dicht trekken: sleutel nog binnen, de auto afsluiten met de raampjes nog wijd open, of gewoon niet afsluiten.
Ik lach er maar om, maar je wordt er wel stapelgek van.

groetjes, keesje

hahah ja dat heb ik ook wel eens gehad inderdaad, moest mn vriend ophalen uit het werk en liep naar buiten, alles gecheckt binnen (portemonee, rijbewijs, telefoon, RENNIES) ja ik dacht dat ik alles had, deur dicht getrokken en meteen dat ik de klik van de deur hoorde dacht ik ''sleutels'' en ik kon nog mooi door het ruitje van de voordeur zien dat die dus inderdaad nog op het kastje in de hal lagen. heel handig! maar niet heus.

succes je verdere zwangerschap (en je moet dus nog wel even :S!!!) sterkte ermee :)

liefs antoinet

Grappig om te lezen bij mij geldt precies hetzelfde, ik was altijd heel zeker van alles en weet precies waar alles ligt in mn huis, behalve nu, en het lijkt wel of ik ook veel klunziger ben dan anders ik laat veel vaker wat vallen erg vreemd        

Hallo!! Misschien het proberen waard...
een homeopaat heeft me al voor ik zwanger werd aanbevolen om geriaforce van A.Vogel te nemen, 3 maal daags 2 tabletten. Het schijnt even te duren, je moet het wat langer gebruiken. Ik ben vandaag 12 weken en moet zeggen dat het met mijn geheugen wel meevalt! Succes!! Liset

Hoi hoi

En dat zorgt ervoor dat je beter dingen kan onthouden dan?
Ik denk niet dat ik het zou gebruiken, op de een of andere manier heb ik het nooit zo op drankjes pilletjes en dat soort dingen.
Weet wel dat homeopatisch natuurljk helemaal geen kwaad kan maar toch.. Ik geloof er ook nooit zo in.
Ben zelf wel eens bij een homeopaat geweest (tot 3x toe) voor hooikoorts en ben tot 3x toe met een paar pilletjes (en heel wat centen armer) daar weg gekomen maar het heeft nooit geholpen want ik heb er nog steeds ontzettend last van, vandaar..
Ik zal het eens opzoeken op internet, bedankt voor de tip ;)

Groetjes Antoinet

Terug
Bovenaan