Lijkt er echt op dat ik een maart mama wordt

Hoi allemaal!

Vandaag bij de vk geweest voor controle. Ze heeft me nu over gegeven naar de gyn omdat ik alweer een groot kind ga krijgen. (mijn dochter was 9 pond en paste uiteindelijk niet, dus ik kreeg een keizersnede)
aangezien ik op 2 april ben uitgrekend lijkt het ze verstandig dat we de kleine man op 38/39 wk gaan inleiden, dan is ie nog niet zo heel groot zeg maar.
Het lijkt er dus heel erg op dat ik een maart mama ga worden. Dus bij deze stel ik me maar even goed voor: Ik ben dus zwanger van mijn 2e kindje, een jongen. Heb al een dochter van bijna 7 (ze is donderdag a.s. jarig) en ben gelukkig getrouwd met Rogier, met wie ik al bijna 16 jaar samen ben.
We hebben lang op ons kleine mannetje moeten wachten dus je kan je voorstellen hoe verschrikkelijk blij we zijn dat het nu bijna zover is.

Greetz Esz

nou joh, een hele mooie maand hoor om mama ter worden.
welkom, er kunnen er altijd meer bij.
fijn dat jullie straks jullie lang verwachte zoon kunnen om armen.

ik ben smooty (geranda)
30 jaar, en samen met marc zwanger van ons eerste kindje. uitgerekend op 23 maart.

Hallo Esz,

leuk dat je hier komt meekletsen, we hebben hier een gezellig groepje (al zeg ik het zelf,hahahahahaha)

Ik zal me ook even kort voorstellen
Ik ben Anne 29 jaar en zwanger van nummer 3 (een zoontje) Heb al een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van 2.

Groetjes Anne

Welkom bij de maartclub haha...

mijn naam is Anneke ben 26 jaar woon samen met mijn vriend en 26 maart uitgerekent van ons eerste kindje.. wij krijgen een jongetje! Alleen weetmijn vriend dat nogsteeds niet :D

ben goed in geheimpje bewaren

hee esz,
welkom bij dit clubje!
ik ben kelly en ben 17 jaar. ben (waarschijnlijk) 12 maart uitgerekent van een dochtertje. de verloskundige durft er niet meer met zekerheid over te zijn

Hey Esz,

Welkom bij de maartmama's!
Ik ben Ingrid, 31 jaar,en ben 5 maart uitgerekend van onze tweede zoon. Ik heb al een mannetje rondlopen die volgende maand (maart is echt een goede maand!) alweer 5 wordt.

Groetjes
Ingrid

Hoi,
Je hoorde eigenlijk al bij de bubs toch!?! haha
even nog voor de vorm dan ;-)
Ik ben MJ ben 28 en moeder van 3jongens en krijg nu een meisje, vrijdag 37wk!! en ik vraag me af of ik maart haal,,haha, maakt niet uit ook, blijf toch hier!!
Liefs

Hoi

Welkom hier,
ik ben priscilla ben 27 jaar en ben samen met mn vriend nu 34weken zwanger van ons 1ste kindje een meisje. als het goed is nog 4 weken, want ze gaan haar halen bij 38weken ivm zwangerschapssuiker.

Groetjes

Terug
Bovenaan