Lijkt er echt op dat ik een maart mama wordt

Welkom hier op het maartforum.
Ik ben Marina, ben 25 jaar en zwanger van ons 2e kindje, ons zoontje word deze maand 3.
Ben nu 33,5 weken zwanger.

Liefs Marina

Goedemorgen en welkom! Ik ben Joyce, 31 jaar, en 34,5 weken zwanger van ons 1e kindje (een joekel), ben benieuwd of ik de uitgerekende datum van 20 maart ga halen ;-). Geslacht onbekend, dus een verrassing!
Groeten, Joyce

Hoi,
welkom, ik ben Patricia, 31 jaar en 5 maart uitgerekend van m'n derde kindje. Ik heb al 2 meiden van 5 en 3. Ik word waarschijnlijk ook eerder ingeleid want m'n jongste woog ook 9 pond. De gynaecoloog wil het eerst nog even aankijken, dus ik merk het wel.
Groetjes

hoi
ben lorena, 35 jaar en 34,5 zwanger van nummer 4. 10 jaar getrouwd met dennis en de andere kids zijn zoon van 8 en twee meiden van 5 en 3. geslacht van nr 4 is onbekend een verrassing

Hoi, ik had me eigenlijk ook nog nooit echt voorgesteld ;-) ..
Ilse, getrouwd met Claudio, en wij verwachten 12 maart ons eerste kindje. Het is een jongetje.
Bijzonderheidje is dat ik zelf op mijn moeders verjaardag geboren ben, en ons zoontje nu ook op diezelfde dag uitgerekend is. Ik word dus moeder terwijl ik nog net 29 ben, of net al 30 ;-)
Ingewikkeld he?
Tot nu toe een vlekkeloos zwangerschapsverhaal, wat een geluk! Succes allemaal!

Wat grappig Ilse dat je nu op je moeders en je eigen verjaardag uitgerekend bent!

Maar leuk dat je nu echt mee gaat doen Esz!

Ik ben Annemiek 28 jaar en bijna 35 weken zwanger van onze derde knul! Kijk aan de ene kant heel erg naar hem uit maar aan de andere kant mag het ook nog wel even duren van mij!
Moet volgende week weer naar de gyn omdat ons kind ook aardig aan de maat is.. wellicht dat ze hem eerder gaan halen nu!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier maar lees wel al een poosje verschillende topics mee.
Ik zal mij nu even kort voorstellen:

Ik ben Tamara en ben nu 34 weken en een dag zwanger van ons eerste kindje en dus (ook) op 23 maart uitgerekend (net als smooty).

Ik ben 28 jaar en 10jaar samen met Martin.

Groetjes!

Terug
Bovenaan