lijkt wel of er een hoop tevroeg bevallen

A

Anoniem

Guest
man hoe doen jullie dat zeg?   ik moet nog een week, rommelt wel veel maar nog niks hoor!! ik heb gewoon ook zoiets van alles is klaar lichamelijk ook maar mijn geest niet lijkt twel, heb helemaal niet idee dat k nu tussen een week kan bevallen gek he

ja het allemaal heel gek
ben donderdag getoucheerd en het rommelt wel wat maar nog niks
moet morgen bellen voor een plekje en ik weet dan zeker dat ik morgen of dinsdag de baby in mijn armen heb
kan het allemaal nog niet vatten......
sterkte met de laatste lootjes
gr liza

Vond ik ook al dat er wel een hoop kindjes eerder kwamen dan gepland... bij jess was t bijna op de uitgerekende datum maar de rest was veel eerder!

Je bent dan geneigd om te denken van misschien komt die van ons dan ook wel eerder maar dan is t zo'n teleurstelling als het wat langer blijft zitten he...

Succes met de laatste loodjes!

Oh Liza wat spannend. Succes!!!

En ja veel vroeg geboren kindjes. nou van mij mag het nu nog wel even wachten hoor. ik heb nu een drukke week voor de boeg met veel verjaardag en ik heb nog steeds het liefste niet op 4,5 of 6 december ivm sinterklaas. Nu heb ik natuurlijk niets te willen en zou ik, ook al komt ze op 5 december, SUPERtrots zijn natuurlijk. maar goed, van mij mag ze nou wel even wachten tot 7 december ofzo. haha.

Ja, er bevallen er idd veel vroeger dan uitgerekend. En dan ben je idd snel geneigd om te denken (of te hopen) dat het bij jezelf ook gebeurd, maar tot nu toe tevergeefs. Maar goed, ik mag dan ook officieel nog 3 weken pffffffff, klinkt lang. De komende week is voor mij ook niet zo gunstig, de enige dag zonder verjaardag komende week is 2 dec. en dan 5 dec., maar ja, dat is sowieso voor het kind zelf niet zo'n leuke datum, dus vanaf 6 of 7 december zou goed zijn, maar ja, we hebben het zeker niet voor het zeggen en als ik deze week toch mag bevallen, zou ik dat ook weer niet heel erg vinden. Dan hebben we het achter de rug, maar dat zal toch wel niet. Ik zal wel over de uitgerekende datum lopen, denk ik zomaar

Toch blijft het wel gek, want jij kunt gewoon nog steeds eerder bevallen dan ik.

Die datum blijft toch echt een gemiddelde! De dames van eind december kunnen best eerder bevallen als die van begin december..... raar idee. De ene 2 weken te laat en de ander 3 weken te vroeg...   Dan zijn beide babies toch nog "op tijd" geboren.

Was de dame van begin december 3 weken eerder bevallen en die van eind december 2 weken te laat, dan zit er tussen de babies bijna 2 maanden verschil in geboortedatum......

Nou vandaag heb ik er niet zoveel puf meer voor hoor, dus laat nog maar even zitten tot na het weekend.  Sinterklaas geweest en dan zien we wel weer.....  

Liefs Noah

hihi, ja ik denk dat velen van ons zoiets hebben. Hoewel we HEEL benieuwd zijn naar onze (nieuwe) kindjes....als eerst sinterklaas maar even geweest is...haha

Terug
Bovenaan