lijkt wel of er een hoop tevroeg bevallen

hahahaha, t zit niet mee vandaag met de pc bij je  hahahahahhaa....

Ik ben iid 4 weken te vroeg bevallen. Met 36 weken. Maar voor een 2ling is dat heel netjes hoor. Ik had ook niet verwacht dat ik ze zou voldragen.

gr linda

Hoe doen we dat te vroeg bevallen, nou ik heb regelmatig tegen Lisa in mijn buik gezegd dat ze mocht komen, dus haar oortjes werkten goed haha

onzin natuurlijk, maar ik ben er erg blij mee, vooral vanwege mama die natuurlijk de 25e dec. vorig jaar is overleden, was wel een beetje angstig om overtijd te gaan lopen en dan in die moeilijke tijd te bevallen!! gelukkig kwam ons meisje op precies 38 weken!!!

trouwens baalde wel een beetje die zaterdag had ik dat gezegd hier dat dus de vriendin van de neef van mijn man 22-11 is bevallen, meisje Mia 5 weken te vroeg, ik was aan de beurt.....haha maar goed dag later was ik ook aan de beurt hihi

Mijn meisje valt met de neus in de boter, vrijdag sinterklaas bij opa en oma haha en van overgrootopa een cadeau en opa.......wordt me toch verwend hihi

Nou ik ben er weer vandoor! ga eens kijken hoe het met Lisa is.......kan er uren naar kijken...

liefs Daantje

Ja Daan, ik praat me suf, maar het werkt niet haha.

Ik kan me voor jou nog steeds voorstellen dat het inderdaad wel mooi uitkomt dat je niet overtijd loopt hoor meid.

haha en ik zie het al voor me. Beetje balen omdat iemand 5 weken te vroeg bevalt en dan een dag later ben jij aan de beurt.

Terug
Bovenaan