lijnen!!!wie helpt me

hee dames
wie weet een manier om goed kilo,s te verliezen??ik sport sinds vorige week weer en doe zumba maar ik word echt gek van die buik hij wilt maarniet weg gaan,in oktober moet ik na de arts ivm borstvergroting ben begin augustus al geweest maar moest terug komen omdat ze niet echt kon bepalen wat voor maat bij me paste ivm mn buik maarja hij is er nog steeds en 20 oktober is alweer zo

wie helpt me

liefs mama van caithlyn en djayden

oja en sinds de zwangerschap van djayden drink ik bijna alleen maar water en eten doe ik ook gewoon normaal alleen het lekkere eten inde avond is zo moeilijk te laten zoals een koekje of chippie pfff lastig

Zelf probeer ik ook af te vallen, door middel van alle extraatjes laten staan, en veel water drinken.
Het zet nog niet echt zoden aan de dijk maar ben nu 3 kilo kwijt, sinds half augustus, en jah liever wat langzamer als jojo-en

Wat bij mij wel goed geholpen heeft om mijn buik wat platter te krijgen was de WII FIT
Daar staan buikspier oefeningen op, en dit deed ik dan een half uurtje sporten voor bovenbenen/billen en de buik.
Heb (tot mijn schande) al lang niets meer gedaan, en merk wel dat mijn buikje wat meer "hangt" als dat er spieren in zitten, hihi

Heej Patricia ik wens je veel succes ermee, en ook succes met je borstvergroting,

Liefs Marina

en anders misschien de weight watchers?
Voor meer informatie moet je op de site kijken,
www.weightwatchers.nl

Dit heb ik ook een tijdje geprobeerd en ging ook heel goed maar ben er mee gestopt vanwege mijn postnatale depressie, mijn vriendin is hier wel 20 kilo mee afgevallen en je kan gewoon eten wat je lekker vind en zelf wil.
Links bovenin kan je zien hoe dit werkt, zelf vind ik dit wel een prettig lijn- gebeuren,

Liefs Marina

Hoi hoi,

Ik had erg baat bij weight watchers, maar vind het wel duur.
Overigens ben je pas bevallen en je moet niet te veel tegelijk willen. Nu ineens gaan sporten is heel slecht voor je lijf als je dat lang niet gedaan hebt. Mijn schoonzus heeft zo haar knieën naar de grut gelopen.
Heel veel succes

Irene

Hoi Patricia,

Accepteer dat je voorlopig je buik(je) niet kwijt bent.
Je bent nog niet zo lang geleden bevallen en een crash-dieet is op dit moment absoluut niet wat je lichaam nodig heeft.
Je kunt het sporten langzaam op gaan bouwen, maar begin niet meteen té enthousiast, want je kunt je lichaam inderdaad zoals Irene verteld naar de knoppen helpen.

Beter is om goed op je voeding te letten, en te zorgen dat je iedere dag genoeg beweging krijgt in opbouwend tempo en tijd.
Je hoeft echt niet de hele dag water te drinken, je hebt namelijk ook gewoon bepaalde voedingsstoffen nodig die je je lichaam nu ontzegt.
Drink ook (groene) thee en toch ook vruchtensap, want daar zitten vezels in.

En niet meteen bij de pakken neer gaan zitten wanneer je eerst heel snel afvalt en daarna steeds langzamer. Je raakt in het begin veel vocht kwijt en daarna pas hetgeen waar je voor gaat: vet.

Mocht je nog meer advies willen vraag maar raak, je kunt me ook altijd mailen.

Succes met Zumba en denk eraan: goed je buikspieren aanspannen dan heeft het echt wel resultaat!
Ik doe zelf sinds april Zumba en ik had van die (ahum) leuke red-jezelf-bandjes bij de overgang tussen rug en ribben (snappie?) en die ben ik inmiddels helemaal kwijt ;-)
Dus echt volhouden en niet meteen wonderen verwachten, want dat is niet reeël.

Liefs Monica

Hallo patricia

Vergeet ook niet je heb een buikoperatie gehad 2 keer geloof ik toch. Dat heb ik namelijk ook je moet het echt wel tijd geven hoe vervelend het ook is.
Bij Milton is mijn buikwond na 10 mnd nog opengegaan hoe en wat was ook een raadsel voor mij en de gyn .Ik heb toen ook geen rare dingen gedaan dus doe alsjeblieft voorzichtig meid.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan