lijnen!!!wie helpt me

Hoi Marina,

Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns-Amerikaanse dans. Het is opgezet door Alberto \'Beto\' Perez, een danser en choreograaf uit Miami.

Het is een combinatie van fitness-dansbewegingen op wereld-latinmuziek zoals Salsa, merengue, Cumbia, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamengo en Hip Hop. Zumba kent geen moeilijke choreografie en is dus heel geschikt voor iedereen die van swingende muziek houdt. Iedereen kan in dezelfde les op zijn eigen niveau meedoen en toch een complete workout volgend. Het voordeel is dat Zumba goed kan helpen bij het bereiken van gewichtsverlies.

De naam zumba komt uit het Colombiaans-Spaans, waar het zoveel betekent als snel bewegen en lol hebben

Kijk even op you tube en zoek op zumba, dan moet je het clipje kijken van ZUMBA!!!!! (amerikaans), hij is wel oud, maar helemaal geweldig1
Is perfect voor je red-jezelf-bandjes!

Liefs Monica

Na Laura ben ik minder gaan eten. Dus minder warm eten opscheppen, minder vet eten en zorgen dat er weinig tot geen lekkers in huis is, wat er niet is kun je ook niet opeten namelijk.

Ook ben ik meer gaan bewegen, 1x per week een half uur zwemmen en 2x per week een uur wandelen, dit zijn dingen die ik leuk vind en makkelijk volhoudt. In drie maanden was ik vijf kilo kwijt en die bleven er ook af. Door het bewegen werden mijn benen en kont dunner, ook mijn buik werd wat minder slap.

Als ik straks bevallen ben en weer mobiel dan ga ik dit weer doen en hoop dan weer vijf kilo kwijt te raken.

hee dames

bedankt voor jullie reacties ja het lekkere eten ishier idd echt minimaal hoor:p eet eigenlijk helemaal niet zoo veel maar word gek van die buik hahah als ik dan mede ex zwangere om me heen zie die weer net zo slank zijn word ik helemaal kwaad hahah en vind me zelf dan zieligvan waarom hun wel en ik niet hahahah

tnx voor jullie tips en idd denk soms ook wel tis een dikke 7week geleden maar zoals ik net al zei dan zie ik die andere en denk ik ja kut hahahhaha

ja dit is mijn 2e keizersnee geweest

liefs

Hoi,

Het voordeel van zumba is dat je hartslag vrij constant blijft ik geloof tussen 120-140 hierdoor ga je direct vet verbranden, maar het is geen wondermiddel je moet dit wel een tijdje doen voor je resultaat zichtbaar is!
Verder zou ik kijken dat je wat minder koolhydraten binnenkrijgt, maar je kan heel lekker eten zonder te veel cal. hoor! (en in ieder geval de frisdrank van je boodschappenlijstje afhalen)
Maar kun je borstvergroting niet een tijdje uitstellen?? Je bent nog maar net bevallen dus je borsten zijn nog volop daarop gericht en ook door de kilo´s die je nog kwijt wilt, dadelijk zit je met veel te grote borsten opgescheept, wil je ook niet denk ik!

Succes Gr MJ

Terug
Bovenaan