lijst baby uitzet

Hoi allemaal,

Heeft iemand een goede site waar ik een lijstje op kan vinden van de baby uitzet.
Mijn verloskundige zegt dat er bij hun op de site een lijst staat maar dit bevat alleen de dingen die je moet hebben als het net geboren is. Dus alleen kleren, mutsje rompertje enz enz, maar niet hoeveel spuugdoekjes en/of pakjes je moet hebben.
Ik heb verschillende sites bezocht maar overal worden andere dingen er op gezet. ook bijv de maten. bij de ene site staat rompertjes en kleertjes maat 56 en 62, op de andere staat 50/56.
De ene site zegt wel een kruik in de zomer de andere zegt geen kruik. bij de ene site staan wel hydrofiel luiers en washandjes en op een andere worden ze helemaal niet genoemd. Nou ga zo maar door. Dus ik vroeg me af of iemand een lijst voor me had die wel kloppend is en waar ik gewoon vanuit kan gaan. Ik wordt een beetje simpel van al die verschillende dingen. Ik wil gewoon zoveel mogelijk in huis hebben omdat ik natuurlijk niet in staat ben om nog eens uitgebreid te gaan shoppen als het zover is.

Groeten Debbie
.
 
Hoi hoi

Idd de HEMA heeft een vrij goede lijst.
Kruik komt altijd wel van pas, ook tijdens de zwangerschap voor jezelf! Lekker tegen je rug of onderbuik aan!

Hydrofiel luiers kan je niet genoeg hebben!!
Geloof dat het aangeraden is 12 stuks maar ik heb wel het dubbele :D altijd handig!!

Grtz!
 
Hema heb ik ook gebruikt. Op google kan je meerdere vinden. Ik had er drie ofzo ik hou van wegstrepen :)

Kleertjes maat 50 hangt ook wat van af hoe groot ze je baby schatten.

Succes
 
Ik vind de lijst van de hema ook aardig up to date!!
Ik zou niet iets van mt 50aanschaffen, 56 is goed en kan een klein kindje ook aan, je (partner) hebt altijd zo wat bij gehaald mocht je kindje idd zo klein zijn.
Hydrofieldoeken heb je idd nodig en gebruik je voor je kindje af te drogen, maar zijn ook ideaal als onderlakentje in bijv de kinderwagen en tal van dingen, dus kun je best wat extra aanschaffen!!
Succes ermee!

Groetjes
 
ik heb bij onze dochter ook de hema lijst gepakt, en de hydrofyle luiers zijn ideaal en echt perfect gebruik ze nog voor onze dochter als handdoek en zij heeft gekleurde voor de bed en dat is der kroel geworden. dus ik zal denk ik een paar bij moeten kopen hahah,

kwa kleren heb ik zelf 50/56 gebruikt, past precies, onze dochter was 51 cm groot en woog 7 pond dus een redelijk flinke baby,

s6 verder met inkopen, ik zal ze wel van te voren even wassen op 30 graden zonder wasverzachter,
 
oja navelbandjes stonden 3 jaar geleden er wel op maar die gebruiken ze niet meer, dus die hoef je niet te halen , tenminste mijn kraamhulp gebruikte ze niet.
 
Terug
Bovenaan