lijst baby uitzet

bedankt dames.

Ik vind het zo verwarrend. Je moet voor een 1e zoveel aanschaffen en als je van de verloskundige en op de site van de kraamhulp geen fatsoenlijke lijst kan vinden dan vind ik dat eigelijk best een slechte zaak.
De lijsten op verschillende sites wijken ook weer veel van elkaar af. Ik wil ook niet alles op het laatste moment nog aanschaffen maar het een beetje verspreiden over de komende tijd.
Ik ga dus mooi een keer naar de hema om daar te shoppen.

 
idd die hydrofiele luiers.... daar kan je altijd meer van gebruiken :)

Gebruik ze zoveel.
Onder het hoofdje in wiegje en kinderwagen, om af te drogen, als mega spuugdoek etc.

Kleertjes hadden wij bij de oudste niet zoveel... is zo bijgekocht. Zeker de grotere maatjes natuurlijk.
Wij hadden toen 3 shirtjes in 56 en doordat hij de 1e week in het zhuis lag was er bij thuiskomt al wat aangevuld door visite.
 
Hoi debs,
Ja heb ik ook altijd gedaan, daarnaast is het ook leuk elke keer iets te kopen..ze hebben ook elke week wel iets in de aanbieding/opruiming!! Daar keek/kijk ik altijd eerst naar, krijg na drie jongens nu een meisje en heb de kleertjes bijna allemaal in de opruiming, scheelt vaak meer dan de helft!!
Veel shop plezier..
Groetjes MJ
 
ja kan het me helemaal voorstellen: Ik werd er ook helemaal gek van

Over hydrofiele luiers is al genoeg gezegd inderdaad.Kruikjes 2 en mutsjes ook 2 om de kleine warm te houden.
kleertjes - kan je net zo gek maken als je zelf wil. Snel bijgekocht of bijgekregen. Rompertjes aantal maat 50 antal maat 56
wat ik ook wel handig vond was een jas en zo'n skipakje voor naar buiten gaan. Weet niet wanneer je uitgerekend bent.
Omslagdoeken zijn ook erg handig om kindje in te wikkelen en warm te houden bv als er bezoek is.
hoezen voor aankleedkussen - ik had er 2 gekocht maar van vriendin nog aantal gekregen en dat is wel erg handig moet ik zeggen. Dus misschien leuk om te vragen als kraamcadeau of misschien kan je die van iemand krijgen. Ons ventje maakt regelmatig die hoezen vies. Al zijn we nu beter geworden in het luierverschonen hi hi
als je geen hoes hebt ook geen ramp - leg je er een hydrofiele luier overheen. DIe dingen kan je voor alles gebruiken. Washandjes - zeker 6. SOkjes ook een aantal want die raakt die kleine steeds kwijt.
spuugdoekjes stuk of tien wel voldoende.

Belangrijkste advies: laat je niet gek maken.
als je niet weet of je iets nodig hebt - laat maar even - zo bijgekocht
 
Hoi,

Ik heb er eentje gekregen van de kraamzorg. deze was compleet en duidelijk. hier controleren hun zelf mee of je alles hebt,

succes ermee.

groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan