LIJST JANUARI MAMA"S

Hallo Chiriro

Ik heb ook al een mailtje, en met mij nog anderen, naar de redactie gestuurd maar helaas ook niks meer vernomen. Een aantal januarimamma's hebben het januari forum van 2005 in gebruik genomen bij gebrek aan beter. Hoop inderdaad dat het niet meer te lang gaat duren.

Monique... toch zou ik nog eens tellen want ik ben nu 6wk en 3dagen zwanger en ben uitgerekend op 13 januari... lijkt me sterk dat jij dan pas 29 januari uitgeteld zou zijn...

In iedergeval, iedereen van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes Daniëlle
 
Alle dames van harte!

Mijn naam is Leonie, ik ben 30  jaar, en 6 januari uitgerekend van ons tweede kindje. Wij hebben al een dochter van 18 maanden.

Hopelijk allemaal een voorspoedige zwangerschap!
 
Hoi Doortje,  

Ik  heb net mijn eerste echo achter de rug en daarop bleek ik een dagje eerder uitgerekend te zijn dan ik zelf dacht. Het zal dus nu 7 januari worden. Het hele verhaal lees je in een nieuw bericht!

Groetjes,
Marian
 
hallo allemaal,


Allemaal ook heer hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. het is toch grappig om te lezen dat iedereen toch bang en ongerust en dezelfde onzekerheden heeft.
Ik heb zelf geen zwangere vriendinnen of vriendinnen die moeder zijn, dus het is fijn om zo af en toe met " lotgenoten" te kunnen klesten.
Ik wil me ook erg graag aanmelden voor de lijst van januari moeders. Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger en ben volgens de echo van afgelopen vrijdag op 1 januari uitgeteld!
Ik weet niet if dit de juiste weg is, dus ik hoor graag van jullie!

Groetjes Harriëtte
 
Terug
Bovenaan